iOS 15 iPadOS 15 & WatchOS 8 m.m. kan hentes.
MacOS 12 er ikke klar.
Cool. Det vil jeg da lige kikke lidt på.
I forbindelse med iOS 15 PB, så kan jeg se, at de også er igang med en io 14.7. Hvis nu iOS 15 bliver udgivet til efteråret sammen med næste iPhone, hvornår tror du så iOS 14.7 og co. bliver udgivet i en Final Release?
Ufomekaniker skrev:Cool. Det vil jeg da lige kikke lidt på.
I forbindelse med iOS 15 PB, så kan jeg se, at de også er igang med en io 14.7. Hvis nu iOS 15 bliver udgivet til efteråret sammen med næste iPhone, hvornår tror du så iOS 14.7 og co. bliver udgivet i en Final Release?
Apple ændre politik og vil fortsætte support af ios 14 efter at ios 15 frigives. Altså vil de ikke tvinge folk til at være first-mover for at være opdateret. Men jeg er nu temmelig sikker på at de nok skal nå at frigive 14.7 før 15.
Personligt er jeg meget interesseret i den nye safari, men har ikke mod til at køre beta på så tidligt tidspunkt.
Med en udviklingscyklus på 6 uger, burde den komme på mandag/tirsdag uge 27. Det er det mønster som de er gået efter de sidste mange år.
Jeg har været P-Beta tester i 100år og har kun oplevet en opdatering der gik helt gal. Kan dog ikke huske hvilken en men der virkede 50% af mine app´s ikke og telefon var stort set ubrugelig så der måtte jeg rulle tilbage..
Eller har div P-beta altid virket fint efter mit behov.
Dog er jeg en smule skeptisk over denne. Magter ikke E-Boks, Nemid og min bank ikke virker.
Har læst en del på div Mac sider at denne iOS 15 P-Beta faktisk er super stabil og mange skriver de ingen udfordringer har så det kribler lidt hehe...
Gorm Jørgensen skrev:MacOS 12 er ikke klar.
Det er den så nu.
Jep, men det tager sgu sin tid at få den installeret, foreløbig er der gået en time.
PRW skrev:Jeg har været P-Beta tester
Hvad er det?
David Munch skrev:PRW skrev:Jeg har været P-Beta tester
Hvad er det?
Tror det er Public-Beta
Idag kom Microsoft med Word, Excel, Powerpoint, så plejer IOS at blive opdateret samme dag eller dagen efter, spændende ar se om mønsteret holder😊