Hvad ser i frem til der kommer i iOS15 af funktioner og design ændringer?
Pjock skrev:Hvad ser i frem til der kommer i iOS15 af funktioner og design ændringer?
Lommekniv. ;0)
Vi må se til WWDC, men focus er vist på iPadOS og mindre på iPhone. Men jeg kunne godt tænke mig at genveje blev lidt mere frigjort, så man faktisk kunne bruge det til noget i praksis. Hver gang jeg forsøger at lave noget automatisering er det bare for begrænset og/eller kræver manuel godkendelse for at køre og det gør at i mine situationer, så kan jeg ligeså gøre det selv. Kunne da til tider også godt tænke mig at iPhone kunne fungere som sidecar trods den mindre skærm.
Logon for flere brugere på iPad.
Jeg går lidt og ønsker mig et nyt UI design der ser lidt mere sejt ud. Men jeg tror nærmere når jeg kikker på iMac-farverne, at vi rykker mere over i påske- og pastelfarverne.
Jeg så forresten en YouTube video om film fra 60-70’erne, og der vat farverne de samme som de iMacs vi ser nu. Det er sjovt at se at design køre i ring. Så nu mangler vi så bare, at byggestilen fra USA der hedder Googie blever moderne her i EU også 😁
Bedre kontrol over hvormange billeder iOS/iPad gemmer på en enhed når man bruger iCloud Foto Bibliotek. Jeg har ikke behov for at Fotos gemmer 7GB billeder på min 32GB iPad..
Og ellers ser jeg bare gerne at iPad OS får LANGT bedre multitasking funktioner, og lander på noget der er en mellemting mellem macOS og iOS.
Mulighed for at bytte rundt på lommelygte og Apple Pay genvej, så lommelygte kan tændes med dobbelt tryk på tænd knappen. Bruger altid min Android af samme grund som lommelygte, hvis den er inden for rækkevidde.