xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
508
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
iOS15 forventninger?
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)

1814

78
30. maj 2021 @ 02:11
Stormogul

Hvad ser i frem til der kommer i iOS15 af funktioner og design ændringer?

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.
  6
0
  907

5146

515
30. maj 2021 @ 09:52
Yoda
Pjock skrev:

Hvad ser i frem til der kommer i iOS15 af funktioner og design ændringer?

Lommekniv. ;0)

Nej, da

3392

508
PallMei (Skribent)
30. maj 2021 @ 10:07
Virtual Machine

Vi må se til WWDC, men focus er vist på iPadOS og mindre på iPhone. Men jeg kunne godt tænke mig at genveje blev lidt mere frigjort, så man faktisk kunne bruge det til noget i praksis. Hver gang jeg forsøger at lave noget automatisering er det bare for begrænset og/eller kræver manuel godkendelse for at køre og det gør at i mine situationer, så kan jeg ligeså gøre det selv. Kunne da til tider også godt tænke mig at iPhone kunne fungere som sidecar trods den mindre skærm.

1784

48
30. maj 2021 @ 16:22
Stormogul

Logon for flere brugere på iPad.

927

49
31. maj 2021 @ 05:47
Suspenderet

Jeg går lidt og ønsker mig et nyt UI design der ser lidt mere sejt ud. Men jeg tror nærmere når jeg kikker på iMac-farverne, at vi rykker mere over i påske- og pastelfarverne.

Jeg så forresten en YouTube video om film fra 60-70’erne, og der vat farverne de samme som de iMacs vi ser nu. Det er sjovt at se at design køre i ring. Så nu mangler vi så bare, at byggestilen fra USA der hedder Googie blever moderne her i EU også 😁

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

8824

245
31. maj 2021 @ 12:07
Poseidon

Bedre kontrol over hvormange billeder iOS/iPad gemmer på en enhed når man bruger iCloud Foto Bibliotek. Jeg har ikke behov for at Fotos gemmer 7GB billeder på min 32GB iPad..

Og ellers ser jeg bare gerne at iPad OS får LANGT bedre multitasking funktioner, og lander på noget der er en mellemting mellem macOS og iOS.

Der var engang en Mac...

3392

508
PallMei (Skribent)
31. maj 2021 @ 16:22
Virtual Machine

Mulighed for at bytte rundt på lommelygte og Apple Pay genvej, så lommelygte kan tændes med dobbelt tryk på tænd knappen. Bruger altid min Android af samme grund som lommelygte, hvis den er inden for rækkevidde.