xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

Skriv et nyt indlæg
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
3
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
434
187
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Slette “gentag begivenhed” i iOS kalender
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)

132

1
20. maj 2021 @ 14:41
Novice

Hej, har kommet til at klikke på “gentag daglig” ved oprettelse af ny tid hos tandlægen, så nu står jeg til at gå til tandlæge hver dag resten af mit liv😱.

Prøvede at slette “gentag daglig”, men den ligger der fast hver dag med samme indstilling om gentagelse., både på iPhone og nu på iPad via automatisk synkronisering. 

Nogen der har et bud på, hvordan jeg får fjernet et livstidslangt tandlægebesøg med påmindelser hver dag😀, uden at slette manuelt dag for dag? Google giver mig ikke svar, ud over at slette hele kalenderen, men så mister jeg jo alle andre aftaler og begivenheder.

Kalenderen er knyttet til min gmail men benytter mig af iOS-kalenderen.

vh

Bamse
  3
2
  658
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

3119

434
PallMei (Skribent)
20. maj 2021 @ 15:06
Virtual Machine

😄. Fra hukommelsen.  Jeg sletter bare begivenheden og så plejer den at spørge om jeg kun vil slette den pågældende eller også alle fremtidige. Så ved valg af slet alle fremtidige også, skulle der være rent bord.

132

1
20. maj 2021 @ 15:37
Novice
PallMei skrev:

😄. Fra hukommelsen.  Jeg sletter bare begivenheden og så plejer den at spørge om jeg kun vil slette den pågældende eller også alle fremtidige. Så ved valg af slet alle fremtidige også, skulle der være rent bord.

Tusinde tak, godt husket👏👏

Dog mærkelig, at jeg ikke fik valgmuligheden ved det første oprettede dato. Jeg skulle en uge frem og vælge “slet”, inden jeg fik mulighed for at vælge “alle fremtidige”.  De tidligere har jeg nu slettet manuelt.

Tak for hjælpen👍

Bamse

4872

471
20. maj 2021 @ 20:34
FPU

Han døde af sult og fattigdom, men hans tænder var landets bedst vedligeholdte. :o)

Spirituel Maskine