Efter at jeg er gået ned til en 13 tommers macbook pro så synes jeg vinduer på hjemmesider åbner så de er lige små nok.
Jeg er defor nød til at trykke en gang på A i værktøjslinjen så siden vises et tak større.
Kan man indstille maskinen til selv at huske det.
Nu skal jeg efter at historik er slettet igen ændre størrelsen.
Håber at jeg har forklaret hvad jeg søger klart nok.
Kim
Jeg går ud fra, at det er Safari...
Jeg kører på engelsk, men princippet er det samme:
Indstillinger --> Advanced --> Accessibility --> Never use font sizes smaller than (Her skal du så sætte din minimum fontstørrelse).
Jeg ved ikke hvad menuerne hedder på dansk, men et gæt er Avanceret --> Tilgængelighed --> Brug aldrig fontstørrelse mindre end
:-)
Den burde allerede huske. Men kun pr webside. I Safaris indstillinger indstillinger, kan du indstille standard-zoom i bunden.

Ps. Safari er ikke min standard browser og jeg sidder på en ny maskine, hvor jeg leger med opløsning og eksterne skærme, så mine zoom-værdier er over det hele :-D
Gå ind i Safaris Indstillinger, vælg "Websteder" og derinde "Zoom på sider". Her kan du sætte en zoom for alle sider og/eller sætte særlig zoom for enkelte sider.
/Carsten
Eller endnu nemmer. tryk på cmd og + på den side du vil have større, så huskes det også til næste gang.
cmd og - gør den mindre igen.
Den resetter når historikken slettes.
Gorm Jørgensen skrev:Eller endnu nemmer. tryk på cmd og + på den side du vil have større, så huskes det også til næste gang.
cmd og - gør den mindre igen.
Den resetter når historikken slettes.
Super og tak.
Det virker lige som jeg ønsker.
Kim