har ikke noget med det her at gøre ..
Men min skønne kone har behov for, på arbejdet, at tage en masse virkeligt kedelige billeder, af dimser som dokumentation. Disse billeder har hun ikke lyst til at have liggende i sin kamera rulle, og derfor søger vi en kamera app der kan tage billede og opbevare disse, væk fra alle de almindelige billeder.
Hvis billederne kan blive uploadet til f.eks. OneDrive eller Google Photos automatisk så er det bare helt perfekt.
Og det her foregår på en iPhone 12 Pro med nyeste iOS.
Hej
Jeg bruger Evernote til dette, der gemmes de ikke i kamerarullen, men i Evernote skyen. Samtidig kan man dele noter.
Ikke helt de du forespørger - men en mulighed.
Camera+ 2 er også en mulighed, den kan sættes op til at gemme i sit eget album i Photos - eller til “Lightbox”, hvorfra man kan sende dem videre til fx OneDrive eller Google Photos - eller andre media.
Michael Ib skrev:Hej
Jeg bruger Evernote til dette, der gemmes de ikke i kamerarullen, men i Evernote skyen. Samtidig kan man dele noter.
Ikke helt de du forespørger - men en mulighed.
Hej Michael tak for tippet.
Vi fandt en lignende mulighed i Dropbox som hun allerede bruger.
Rene Larsen skrev:Camera+ 2 er også en mulighed, den kan sættes op til at gemme i sit eget album i Photos - eller til “Lightbox”, hvorfra man kan sende dem videre til fx OneDrive eller Google Photos - eller andre media.
Hej Rene Tak for tippet.
Den ser jeg lige nærmere på, om ikke andet fordi jeg selv havde overvejet en bedre kamera app, så hvis jeg køber den kan hun bruge den også via familie deling.