xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
508
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Spørgsmål: Realistisk pris for iMac?
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)

217

11
10. februar 2021 @ 16:39
Juniormedlem

Jeg har arvet en 27" iMac, Late 2013 , som jeg egentlig er ganske tilfreds med. Men da den ikke kan opgraderes til Big Sur og da jeg har en 13" MacBook Pro, Four Thunderbolt 3 Ports fra 2017 stående, overvejer jeg at sælge iMac'en. Jeg får ikke brugt begge maskiner.

Så spørgsmålet er hvad jeg kan få for iMac'en? Den har en defekt fod/ophæng, en kendt fejl for den model, desværre er reperationsprogrammet for længst udløbet. Udover dette, fejler den intet. Det defekte ophæng er løst med en blyantspidser der er sat i klemme. Egon Olsen ville have været stolt 😜

Så hvad kan jeg tillade mig at prøve at sælge den for?

Those aren't voices in your head - they are just the echoes of your indecision
  3
0
  601

5146

515
10. februar 2021 @ 18:03
Yoda

Der er i hvert fald en enkelt iMac mage til din til salg på DBA. Sælger vil have 3.500,- for sin.

Med kun 8 GB RAM, et knækket hængsel og måske ønsket om et hurtigt salg, inden bunden går helt ud af markedet p.gr.a. de nye M1-Mac'er, kan du prøve med 3.000,- eller ned omkring 2.500,- ved en hurtig handel.

Nej, da

8824

245
10. februar 2021 @ 18:48
Poseidon

Fin maskine, men den kan ikke opgraderes, og hængslet virker ikke. ~3.000 er også mit gæt.

Jeg brugte en gammel øldåse til at holde min 2013 iMac oppe, på min gamle arbejdsplads. :D

Der var engang en Mac...

111

0
11. februar 2021 @ 10:52
Novice

Prøv at tjekke prisen her: https://ankauf.maconline.de/c_de/imac-27-core-i5-3-2ghz.html (der er tre forskellige 27" imac,) men jeg har både købt og solgt fra dem og det virker fint. Man får et tilbud på basis af specs - hvis det er ok får man en label fra DHL og smider den på det rette postbutik. De kigger på den og reducerer evt prisen og sender pengene.

Jow - siden findes også på engelsk.. 

mvh

co