Nu er det stået på i så lang tid, nu jeg må simpelthen ha' luft...
Hvorfor i alverden loader DRs programoversigt så helt utroligt langsomt? Ovenikøbet fungere siden elendigt mht. scroll etc.
Er der andre der oplever det samme?
Factory skrev:Nu er det stået på i så lang tid, nu jeg må simpelthen ha' luft...
Hvorfor i alverden loader DRs programoversigt så helt utroligt langsomt? Ovenikøbet fungere siden elendigt mht. scroll etc.
Er der andre der oplever det samme
Ja. Det kører også elendigt her på Safari. Men det kører nogenlunde på FireFox.
Jeg droppede DRs programoversigt da de opdaterede den til det nuværende layout med vandret tidsakse og lodret kanalakse - jeg hader virkelig det layout!
Prøv TV2s kanaloversigt i stedet, den fungerer fint og man kan selv vælge mellem vandret og lodret layout (+ selvfølgelig hvilke kanaler man vil se).
/Carsten
Jeg skal da lige love for at TV2's oversigt er kvikkere - tak Carsten 😊
Fint med TV2s oversigt, men det ville nu være ikke alene optimalt, men også ønskeligt, hvis DRs egen oversigt rent faktisk virkede ordentlig. Fordi årsagen er jo, at man ikke kan klikke sig direkte vej til en udsendelse i TV2s oversigt, hvilket er muligt hos DR. Så at være tvunget til at anvende TV2s oversigt betyder jo blot at skifte en type bøvl ud med en anden.
Der er bare noget galt med kvaliteten af deres digitale system.
Deres app på hhv tvOS og Android er også af en “questionable quality”. Jeg bruger både tvOS og Android derhjemme.
Factory skrev:Fint med TV2s oversigt, men det ville nu være ikke alene optimalt, men også ønskeligt, hvis DRs egen oversigt rent faktisk virkede ordentlig. Fordi årsagen er jo, at man ikke kan klikke sig direkte vej til en udsendelse i TV2s oversigt, hvilket er muligt hos DR. Så at være tvunget til at anvende TV2s oversigt betyder jo blot at skifte en type bøvl ud med en anden.
Så handler det jo bare om at vælge hvilken type bøvl du bedst kan leve med - når man vælger noget til, så vælger man også noget fra.
Jeg kan simpelthen ikke fordrage DR's programoversigt som den er nu og har derfor valgt TV2's - som tv kanaler foretrækker jeg dog langt DR's fremfor TV2's
/Carsten
Carsten Sigsgaard Mortensen skrev:Jeg kan simpelthen ikke fordrage DR's programoversigt som den er nu og har derfor valgt TV2's - som tv kanaler foretrækker jeg dog langt DR's fremfor TV2's
Det er jo netop sagen i en nøddeskal