Hej,
Jeg har opdateret min iPhone til det nye 14.2 opdatering, og efter det er der ingen forbindelse mellem mit Apple Watch 3 og min iPhone. Den synkronisere ikke mine date´er og jeg modtager ikke sms og opkald på mit Apple Watch 3.
Jeg har så lavet en unpairing og pairing igen mellem iPhone og Apple Watch og installeret en frisk backup på mit Apple Watch, men der er stadig ingen forbindelse. iPhone registrer ikke min bevægelses aktivitet på mit Apple Watch, men nu får jeg sms og opkald på mit Apple Watch.
Går jeg ind under Watch app´en på iphone og vælger Generelt, så bliver bjælken markeret, men der sker ikke mer og app´en fryser. Desuden mangler al min aktivtet i appen aktivitet tilbage i tiden.
Prøv at genstarte begge enheder. Tjek også om (på telefon og ur) indstillinger->anonymitet->Motion & Fitness->Registrering af fitness er slået til.
Hvis du på din vej, støder på flere varianter af dit ur som kilde til Sundhed, så styr din trang til at rydde. Hvis du sletter en kilde du ikke bruger mere, sletter du også alle dataene registreret med den og dermed en del af din aktivitets historik.