Jeg får hele tiden den her fejl når jeg kopierer mine MP3 filer fra iCloud. Men jeg kan ikke finde noget over hvad fejlen indebærer. Nogen der ved hvad det betyder, og hvordan man overkommer problemet?

Jeg ved ikke, hvad det kan skyldes, men i den almindelige panik (gælder også for mig) plejer man at glemme at genstarte sine enheder og logge ud, logge ind igen. Har du prøvet det?
Ok. Prøver jeg lige slette de filer og bibliotek som jeg ville kopiere fra iCloud over på computeren uden held. Jeg tømte også papirkurven. Så fik jeg denne besked.
Jeg prøver at genstarte, og logge ud og ind af iCloud. Jeg har haft computeren i tre dage kun. Jeg håber det virker :)

Ufomekaniker skrev:Ok. Prøver jeg lige slette de filer og bibliotek som jeg ville kopiere fra iCloud over på computeren uden held. Jeg tømte også papirkurven. Så fik jeg denne besked.
Jeg prøver at genstarte, og logge ud og ind af iCloud. Jeg har haft computeren i tre dage kun. Jeg håber det virker :)
Hm. Så er vi nok ude forbi mit kompetenceområde, med mindre der er gået koks i nogle preference-filer, enten i iTunes eller i iCloud. Du kan jo prøve at fjerne de respektive .plist-filer fra Bibliotek i din brugermappe og se, om det hjælper.
Fedt nummer, i øvrigt, selvom Sia som sådan ikke er min stil, men lige her gør hun det godt.
Jeg kommer forresten i tanker om, at min MacBook Pro 2019 laver samme nummer. Det glemte jeg lige at skrive. Måske er det Apple der generer os har backup af MP3 filer i iCloud, så man vil skifte over til Music Radio bare for at slippe for de problemer? Altså hvis man skal tage sølvpapirshatten på?
Prøv at google macos 8062.
Generelt altid et godt udgangspunkt at starte med, hvis man har en fejlkode.
PallMei skrev:Prøv at google macos 8062.
Jeps. Det gjorde jeg før jeg spurgte herinde. Jeg fandt en masse fejlkoder men fandt ikke denne specifikke kode. Tal ellers. Jeg lader det ligge og prøver at finde en anden løsning. Tak for hjælpen :-)
Ufomekaniker skrev:PallMei skrev:Prøv at google macos 8062.
Jeps. Det gjorde jeg før jeg spurgte herinde. Jeg fandt en masse fejlkoder men fandt ikke denne specifikke kode. Tal ellers. Jeg lader det ligge og prøver at finde en anden løsning. Tak for hjælpen :-)
Ok, der er ellers mange hits. Men om de også er brugbare i din situation, skal jeg ikke kunne sige.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=macos+8062
PallMei skrev:Ufomekaniker skrev:PallMei skrev:Prøv at google macos 8062.
Ok, der er ellers mange hits. Men om de også er brugbare i din situation, skal jeg ikke kunne sige.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=macos+8062
Ja. Men alle hits peger mod at der er noget galt med ens time machine, ens filer er låste/korrupte eller der noget galt med ens computer (computere). Det er altså en fejlkode som er meget generelt (Apple skyder med spredhagl med den fejlkode), så det kan betyde mange ting. Det er en meget almindelig fejlkode, fordi mange får den.
Jeg bruger ikke time machine.
Jeg har over 1000 filer på iCloud jeg skal tjekke om de er låste eller korrupte (en efter en), så det bliver bestemt ikke til noget. Hvordan de kan blive låste eller korrupte mens de ligger i iCloud kan jeg ikke gætte mig til.
Jeg tror ikke på at begge mine maskiner er i stykker selvom de begge kommer med den fejlkode, når jeg kopiere den bestemte folder fra iCloud.
Jeg har prøvet at kopiere folderen en gang til, og denne gange kom den over uden problemer. Det er iøvrigt samme halløj jeg oplever med min anden og med samme iCloud folder.