Hejsa. Er det normalt at når man flytter et billede eller flere fra Foto appen over i iCloud Drive, så ændres den dato på billedet, hvor man kan se hvornår billedet er taget.? Virkelig irriterende, da billederne bare nu bliver mixet i albummet i iCloud Drive.
Hvis du vælger at eksportere dem i stedet for at kopiere dem, så bliver datoen ikke ændret.
Eksporter dem som originaler umodificeret
Du kan også i Foto settings tilade at Metadata overføres, så kan du bare trække billederne ud af Foto app'n.
Men kan jeg eksporterer dem direkte fra Foto appen over i iCloud Drive? Eller er det først til skrivebordet og derefter til iCloud Drive. Kan du ikke skrive præcis fremgangs metoden, er meget i tvivl hvordan man gør.
må jeg spørge, hvorfor man egentlig bruger iCloud drive?? Jeg bruger da bare iCloud foto??
Både min kones og min mobil er fyldt til randen med billeder og videoer, og betaler for 2TB iCloud, så vi vil flytte det hele til iCloud Drive.
Ok. Men hvad er forskellen på iCloud foto, og iCloud drive?? Spørger jeg dumt🙄
iCloud photo gemmer dine billeder på iCloud Drive. Så bare lad dem blive i iCloud Photo. Den app er lavet til at håndtere billeder og gør dem tilgængelige på alle dine devices...
iCloud Driver er din 'hard disk" i skyen. Her kan du og forskellige apps gemme filer...