xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
509
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Slut med butterfly tastatur.
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)

174

15
05. juli 2019 @ 14:21
Suspenderet
  7
1
  816

3580

34
05. juli 2019 @ 17:42
Virtual Machine

Jeg håber for Apple og vores skyld at der så kommer styr på det. Jeg sidder her med en gammel MAB 2012 og regner med at give mig selv en ny computer i julegave.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

162

29
06. juli 2019 @ 13:40
Novice

Virkelig sørgeligt 😢

Jeg elsker virkelig butterfly tastaturet, men hader, at de ikke kunne fikse tasterne til at holde.

Uden tvivl det bedste tastatur jeg nogensinde har skrevet med. Præcis lige den tactile feedback, som man har behov for, og det er virkelig bare en fornøjelse for ens fingre, at danse henover tasterne.

Håber virkelig at de laver noget der minder om det fremover, selvom de er tilbage til scissor-design.

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild

3392

509
PallMei (Skribent)
06. juli 2019 @ 13:57
Virtual Machine
StayOnline skrev:

Virkelig sørgeligt 😢

Jeg elsker virkelig butterfly tastaturet, men hader, at de ikke kunne fikse tasterne til at holde.

Uden tvivl det bedste tastatur jeg nogensinde har skrevet med. Præcis lige den tactile feedback, som man har behov for, og det er virkelig bare en fornøjelse for ens fingre, at danse henover tasterne.

Håber virkelig at de laver noget der minder om det fremover, selvom de er tilbage til scissor-design.

Har du prøvet det der sad på Macbook Pro inden? Jeg solgte min 13" pro til min far og da jeg skulle aflevere min 15" købte jeg en 11" Macbook Air i 2014. Men selv om de begge scissor-design så er der forskel (stor) og jeg bliver mindet om hvor meget lækre følelsen er på pro, hver gang jeg skal hjælpe den gamle. Og jo, vandring er en del af følelsen, derfor frygtede/frygter jeg også at Apple i deres stædighed ville/vil gå all in, i deres stædighed og lave et ren touch tastatur (humpler og force feedback eller ej).

162

29
06. juli 2019 @ 14:12
Novice

Ja, jeg har haft hver eneste MacBook Pro der har været ude fra 2010 - så jeg kender godt de gamle, trælse, alt for bløde taster der føles af at man skriver på en gummiring. Jeg er virkelig ikke fan af dem. Men Butterfly designet derimod er virkelig nice. Det er klart det bedste som Apple har lavet til dato, men bare så ærgerligt de ikke kunne lave det rigtigt.

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild

5146

515
06. juli 2019 @ 18:22
Yoda

Ingeniørerne skulle have lyttet lidt mere til dem her, inden de designede det butterfly-keyboard. :-)

P.S. Nogen der har haft cover på deres sommerfugletastatur fra starten af og sluppet helt for bøvlet med den hængende taster?

Nej, da

770

41
06. juli 2019 @ 19:33
Suspenderet
Tonny Freimanis skrev:

P.S. Nogen der har haft cover på deres sommerfugletastatur fra starten af og sluppet helt for bøvlet med den hængende taster?

Jeps, Tonny dit gamle, fynske cykelbud, jeg har brugt ScreenSavrz fra RadTech siden dag et på 2013 15” MacBook Pro med Retina skærm samt på 2016 12” MacBook med Retina skærm. Tastaturerne har aldrig fejlet.

5146

515
06. juli 2019 @ 20:31
Yoda
iPhoneX skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Jeps, Tonny dit gamle, fynske cykelbud, jeg har brugt ScreenSavrz fra RadTech siden dag et på 2013 15” MacBook Pro med Retina skærm samt på 2016 12” MacBook med Retina skærm. Tastaturerne har aldrig fejlet.

Husk lige på, at "gammel" er et relativt begreb. Jeg tror faktisk, at jeg kan køre fra dig på bakkerne herovre på Vestfyn på trods af aldersforskellen; de ER trods alt både længere og stejlere end Valby Speedbump!

Jeg har godt nok ikke trænet så meget i år, fordi jeg har brugt de fleste (tørre) dage til først at skove en masse træ og så skære og håndkløve det. Men det ER da blevet til 4 x 56 Km på de fire varmeste dage; når temperaturen krydser de 25°C, SKAL jeg bare ud og trille en tur.

Sidste lørdag startede jeg dagen med at håndkløve et par timer for lissom at varme op. Jeg bruger kun en kløveøkse og en brændeøkse. Det er der efterhånden ikke så mange, der kan, endsige håndslibe æggen eller lægge en beskyttende takling rundt om skaftet. Bagefter snuppede jeg lige en 56 Km træningstur i et terræn, der stort set ikke er fladt. Så tankede jeg op med pandekager med ahornsirup og sluttede dagen med at høre Neil Young på Tinderbox. Stik den, Morten!

Fyn er fun!

Nej, da