Vi skal på mit arbejde have lavet en arbejdsplads, hvor folk med deres Macbook Pro kan sidde at arbejde. Det vil være forskelligt hvem der vil sidde på arbejdspladsen, så den skal kunne bruges af flere forskellige personer.
Vi overvejer at købe følgende:
Skræm, højtaler og oplader: LG UltraFine
Tastatur: Magic Keyboard
Mus: Magic Trackpad 2
Jeg tror skærmen LG UltraFine kommer til at virke rigtig godt. Men jeg er meget i tvivl om tastatur og mus er det rigtige valg. For tror ikke det kan undgås at blive bøvlet med bluetooth parringen.
Kan I evt. anbefale et andet tastatur og keyboard? Er der evt. andet vi skal være opmærksom på med sådan en Mac arbejdsplads til flere personer?
Er det evt. muligt at parrer Magic Keyboard og Magic Trackpad 2 med en slags bluetooth USB nøgle, som sidder i skærmen?
De virker også hvis i smider kabel i Keyboard og trackpad og op i skærmen. Det dog ikke ligeså elegant, som hvis de er trådløse.
JensJ skrev:Er det evt. muligt at parrer Magic Keyboard og Magic Trackpad 2 med en slags bluetooth USB nøgle, som sidder i skærmen?
Det vil stadig kræver driver installation. Jeg vil foreslå at der enten købes tastatur+mus med kabel eller et trådløs tastatur+mus som bruger en radio-dongle så der overfor computeren ikke er forskel på at den trådløs.
Jeg tror derfor løsningen er at finde et rigtig godt keyboard og mus, som kan sættes i skærmen med et USB stik.
Men hvor finder jeg keyboard og mus der kan hamle op med Apple? Er Logitech det eneste bud?