xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
516
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Safari!!!!
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)

1814

79
21. april 2017 @ 18:03
Stormogul

Jeg har altid den tid jeg har brugt Mac valgt at bruge Safari men syntes den er blevet mega langsom og især når jeg kommer fra lukke skærm og har logget ind så er den evigheder om at åbne f.eks facebook og får tit fejl af indlæsning af siden, 

Så nu har jeg leget lidt med Chrome og shit der er fart over feltet i den browser. 

Er der andre der har samme oplevelse med Safari? jeg har en macbook pro 2016 uden touchbar.

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.
  4
0
  160

2140

256
PowerPalle (Administrator)
21. april 2017 @ 18:41
ASCII jonglør

Du har muligvis allerede prøvet det, men for en sikkerheds skyld. Har du slette Safari's cache, history mm.? Det kan gøre en stor forskel.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1814

79
21. april 2017 @ 18:51
Stormogul

tak for tippet, har jeg ikke prøvet endnu, må se om jeg kan finde det . 

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.

2140

256
PowerPalle (Administrator)
21. april 2017 @ 19:22
ASCII jonglør
  • Åben Safari > Preferences > Advanced TAB
  • Aktiver "show develop menu in menu bar"
  • vælg det nye "Develop" menupunkt i top menuen > vælg "empty caches"

Voila...

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1814

79
21. april 2017 @ 19:32
Stormogul

Super tak. det gav i hverfald en del mere fart over feltet. Så slipper jeg for røre noget der hedder google :)

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.