Efter at have fået ny iPad 2 Air kan jeg ikke få autoudfyld af mine oplysninger til at fungere mere.
Synes jeg har slået det hele til i indstillinger/safari/autoudfyld.
Er der nogle der kan hjælpe med, hvad jeg mangler at aktivere?
Mvh
Kurt
nøglering i icloud?
Nøglering er slået til i indstillinger.