Jeg ved ikke om det har været oppe og vende før, men jeg prøver aliwl :)
Lige når man har skrevet et spørgsmål / indlæg, så står der, at man har fået 1 svar lige efter man har skrevet indlægget, som om den tæller indlægget med som værende et svar. Burde tælleren så ikke lave en x-1 så der står 0 svar i stedet for? Jeg er ikke programmør, så jeg ved ikke lige hvordan jeg bedst kan beskrive det :)
Den skal vel bare omdøbes til "indlæg".
Eller hvad der nu er mest Apple brugervenligt :)
Der har faktisk stået indlæg på et tidspunkt og efter ændring til svar fik jeg ikke lige lavet -1 det skal nok ordnes.
Oh well. Har rettet det nu.