xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
516
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Ekstern skærm til MBP... hvad stik/kabler?
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)

151

0
15. april 2017 @ 22:29
Novice

Jeg ville gerne købe en 27" skærm jeg kan bruge til mine MBP en fra 2011 og en sprit ny med USB-C.

Men hvad bruges af stik på en skærm idag. Den sidste skærm jeg havde var der et VGA stik så det er jo længe siden

Er det HDMI som skærmen skal forbindes med optimalt også en adapter til USB-C (MBP 2017) og en til thunderbolt porten (MBP 2011) eller hvad er det helt optimale at gøre i dag?


Hvad med opløsning vil man kunne køre f.eks. ca. 2500 x 1400 når skærmen er så stor eller er det de to maskiners grafikkort der sætter grænsen så man ligeså godt kan nøjes med en mindre skærm og lavere opløsning?


Ville jo helst have en høj opløsning nå skærmen er så stor.