Jeg ville gerne købe en 27" skærm jeg kan bruge til mine MBP en fra 2011 og en sprit ny med USB-C.
Men hvad bruges af stik på en skærm idag. Den sidste skærm jeg havde var der et VGA stik så det er jo længe siden
Er det HDMI som skærmen skal forbindes med optimalt også en adapter til USB-C (MBP 2017) og en til thunderbolt porten (MBP 2011) eller hvad er det helt optimale at gøre i dag?
Hvad med opløsning vil man kunne køre f.eks. ca. 2500 x 1400 når skærmen er så stor eller er det de to maskiners grafikkort der sætter grænsen så man ligeså godt kan nøjes med en mindre skærm og lavere opløsning?
Ville jo helst have en høj opløsning nå skærmen er så stor.