xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
516
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Sælges: Hyper ++ Drive Thunderbolt 3
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)

1493

39
03. april 2017 @ 16:00
Stormogul

er der en der kan bruge sådan en her:


Hyperdrive til nyeste generation MBP


Så send mig en besked, kan sendes eller afhentes i 7800 Skive


den er helt ny og ikke åbnet, den er space grey

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
  9
0
  139

285

4
04. april 2017 @ 16:28
Juniormedlem

pris?


1493

39
04. april 2017 @ 16:49
Stormogul

lidt under prisen ovenfor ?

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

285

4
05. april 2017 @ 09:03
Juniormedlem

Jeg kan ikke se nogen pris....


1493

39
05. april 2017 @ 16:03
Stormogul
pianomartin skrev:

Jeg kan ikke se nogen pris....


mon ikke der er en pris når du klikker på linket ?

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1298

51
05. april 2017 @ 17:11
Stormogul
Rasmus Lauritsen skrev:

lidt under prisen ovenfor ?

Har du fået min (måske lidt frække) besked? Jeg er muligvis meget interesset, hvis vi kan blive enige. Den står jo til ca 550,- kr på den side du henviste til. (Og ja, jeg fandt den  )

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

1298

51
05. april 2017 @ 17:11
Stormogul

Double post

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

1493

39
05. april 2017 @ 21:35
Stormogul
Martin Ammentorp skrev:
Rasmus Lauritsen skrev:

lidt under prisen ovenfor ?

Har du fået min (måske lidt frække) besked? Jeg er muligvis meget interesset, hvis vi kan blive enige. Den står jo til ca 550,- kr på den side du henviste til. (Og ja, jeg fandt den  )


jeg har sendt et modbud :-D


lidt fræk, men jeg havd selv budt det samme indledelsesvis :-D

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1493

39
05. april 2017 @ 21:55
Stormogul

Solgt til Martin

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1298

51
05. april 2017 @ 22:09
Stormogul

  

Fanme dyrt, når Apple ændrer deres indgange! Har nu været gennem SCSI, ADB, noget mystisk lokalnet, jeg ikke husker hvad hedder, USB, Firewire 400 og 800, USB 2 og 3, og og nu USB-C, lightning, Magsafe, brede iPhone stik osv.

Og (næsten) hver gang skal der købes nye kabler og adaptere, MIDI interfaces, printere og scannere. Af og til savner man en skrivemaskine (een af mine elever sagde, da han så vores IBM kuglehoved: Nårj hvor smart. Tastatur med indbygget printer). Heldigvis har jeg stadig mit flygel, min brændeoven, gaskomfur, cykel papir og en kuglepen - så kan solstormen bare komme an  

 Tak til Rasmus

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989