Jeg søger nogle nemme og simple overvågningskameraer som bare virker uden for meget bøvl. Jeg har behov for to kameraer indenfor og to udenfor.
Jeg synes Arlo Pro virker som et rigtig godt bud. Tror I jeg vil blive glade for dem, eller ville det være bedre at sætte fx UniFi Video Camera G3 op?
Arlo Pro er klart nemmest at sætte op, og det er nemt at teste hvor de skal sidde henne. Jeg ved dog ikke om jeg på sigt bliver træt af at skifte batterier, og den noget dårligere billedekvalitet end fx UniFi Video Camera G3.