xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
516
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Virker US iPhone model i DK
Kategori: iPhone - ya’ know it (iPhone)

585

11
04. marts 2017 @ 07:41
Kaptajn

Virker en iPhone SE og en iPhone 7 købt i USA i Danmark? Er frekvenserne de samme?

  6
0
  140

321

4
04. marts 2017 @ 09:02
Lærling
Ketilbjorn Jonsen skrev:

Virker en iPhone SE og en iPhone 7 købt i USA i Danmark? Er frekvenserne de samme?


Præcist det samme produkt der bliver solgt world wide. 

Dog kan man være udsat for at front og bagside er byttet om...



93

4
04. marts 2017 @ 11:14
Novice

Jeg vil da ikke udelukke at du vil kunne få problemer med at ladeapperatet vil kunne give dig problemer, i USA har de jo 60 herts på lysnettet hvor vi kører med 50 herts.

så hvis du har mulighed for at skaffe en DK lader, så skulle der vel ikke være nogen problemer.

Hej

Jens Andersen

1493

39
04. marts 2017 @ 11:27
Stormogul
Jens160251 skrev:

Jeg vil da ikke udelukke at du vil kunne få problemer med at ladeapperatet vil kunne give dig problemer, i USA har de jo 60 herts på lysnettet hvor vi kører med 50 herts.

så hvis du har mulighed for at skaffe en DK lader, så skulle der vel ikke være nogen problemer.

Hej

iphone og macbook (pro) ladere er lavet til både 50 og 60hz lysnettet og fra 100-240v. den eneste forskel er det fysiske stik.



Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

2342

2
04. marts 2017 @ 11:41
ASCII jonglør
Popsi skrev: Præcist det samme produkt der bliver solgt world wide.

Dog kan man være udsat for at front og bagside er byttet om...

 Det er da ikke det værste. Top og bund er også byttet om, så man altid skal vende den på hovedet for at få sat stikket i.


585

11
13. marts 2017 @ 23:49
Kaptajn

Ser nu at en iPhone 7 koster ca 5.700,-  i New York inclusive tax .. uden tax er prisen ca 5.200,- Er der nogen måde jeg kan undgå at betale tax? 


160

2
14. marts 2017 @ 06:52
Novice

Køb den i en anden stat. Fx. New Hampshire hvor der er 0% VAT.

Men vær OBS på, at told/moms ved indførsel til DK er 30%, hvis du bliver taget i tolden.

RIP G.E.N. 09.07.2003 /MS: Where do you want to go today? Linux: Where do you want to go tomorrow? Apple: Are you guys coming, or what?/