Hey Alle
Mit batteri på min Macbook Melder Batteri til Service
(Batteri til service: Batteriet fungerer ikke normalt, og du bemærker måske, at det fungerer anderledes, eller at der er mindre spænding på batteriet. Indlever computeren til service. Du kan fortsætte med at bruge batteriet, indtil det bliver efterset, uden at beskadige computeren)
Kan se på Ifix it at man selv kan skifte det,, Men er der evt nogle der har erfaringer med det,tænker om man lige skal være OBS på noget før man går igang.
Og hvis nogle ved hvor der er bedst og købe et batteri
Min Macbook info er
MacBook Pro (17-inch, Mid 2010)
Processor 2,53 GHz Intel Core i5
8 GB 1067 MHz DDR3
NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB Intel HD Graphics 288 MB
:-)
-K
Karsten Sand skrev:Hey Alle
Mit batteri på min Macbook Melder Batteri til Service
(Batteri til service: Batteriet fungerer ikke normalt, og du bemærker måske, at det fungerer anderledes, eller at der er mindre spænding på batteriet. Indlever computeren til service. Du kan fortsætte med at bruge batteriet, indtil det bliver efterset, uden at beskadige computeren)
Kan se på Ifix it at man selv kan skifte det,, Men er der evt nogle der har erfaringer med det,tænker om man lige skal være OBS på noget før man går igang.
Og hvis nogle ved hvor der er bedst og købe et batteri
Min Macbook info er
MacBook Pro (17-inch, Mid 2010)
Processor 2,53 GHz Intel Core i5
8 GB 1067 MHz DDR3
NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB Intel HD Graphics 288 MB
Var lige lidt hurtig for,jeg havde et spørgsmål omkring batteri type
Jeg har siddet og søgt lidt rundt og kan finde 2 forskellige.
10.95V 95Wh
7.3V 11200mAh
Er lidt usikker på hvilken en af dem dem jeg skal bruge.det siger mig ikke så meget.
Er selvfølglige interesseret i et batteri der holder længst mulig strøm
:-)
-K
Jeg har været meget tilfreds med de batterier jeg har købt hos Amadeuspc - ud fra hvad du skriver om din model, burde dette batteri passe
Hej Christian
Fedt mange tak,jeg bestiller det batteri der :-)
-K