Kunne man forestille sig, at man lavede to partitioner på sin harddisk, og på den ene installerede en gammel Snow Leopard, med de 2-3 tre programmer som ikke kan køre Yosemite eller nyere, og så valgte en af de to partitioner som "startdisk", når man lige skulle lave noget med e gamle programmer?
Men hvis man kan, hvordan gør man?
Ja til begge spørgsmål. Jeg har en iMac med 3 OSX'r på.
Du kan også vælge mellem partitionerne i Startdisk i Systemindstillinger.
Perfect! Takker.