xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
516
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Airplay fra iMac til Apple TV 3 mangler billede
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)

89

0
13. februar 2017 @ 09:47
Novice

Når jeg sætter airplay til på min iMac 5k late 2015 (med macOS Sierra 10.12.3) til mit Apple TV 3, bliver mit skærmen på mit tv sort.
Der kommer lyd igennem, men intet billede. 

Jeg har googlet lidt rundt og nogle snakkede om noget man skulle ændre på routeren, som var en indstilling jeg ikke har. Nu kan jeg selvfølgelig ikke lige finde linket igen.

Er der nogle af jer der har samme problem - og måske endda har løst det? :-)

www.salsamusik.nu
  2
0
  141

3580

34
13. februar 2017 @ 10:57
Virtual Machine

Prøv evt at pille ved om den skal lave skærm duplering eller udvid desktop. Evt genstart ATV, iMac og router. 


Hvilken indstilling i din router snakker du om?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

89

0
13. februar 2017 @ 13:29
Novice

Jeg fik ordnet det! 

Det viste sig at være pga Duet, et program jeg havde installeret til at bruge min iPad som ekstra skærm. Slettede programmet og nu virker det som det skal! 

Tak for din tid :-)

www.salsamusik.nu