Når jeg sætter airplay til på min iMac 5k late 2015 (med macOS Sierra 10.12.3) til mit Apple TV 3, bliver mit skærmen på mit tv sort.
Der kommer lyd igennem, men intet billede.
Jeg har googlet lidt rundt og nogle snakkede om noget man skulle ændre på routeren, som var en indstilling jeg ikke har. Nu kan jeg selvfølgelig ikke lige finde linket igen.
Er der nogle af jer der har samme problem - og måske endda har løst det? :-)
Prøv evt at pille ved om den skal lave skærm duplering eller udvid desktop. Evt genstart ATV, iMac og router.
Hvilken indstilling i din router snakker du om?
Jeg fik ordnet det!
Det viste sig at være pga Duet, et program jeg havde installeret til at bruge min iPad som ekstra skærm. Slettede programmet og nu virker det som det skal!
Tak for din tid :-)