Jeg kan se at MacNyt har fået et nyt Design/Layout, med masser af reklamer, - men hvor blev alle mine fotos af ???
MVH Per
Se her http://www.macnyt.dk/forum/?task=thread&query=14863699152306173
Besked fra PP:
Galleriet tror jeg ikke genopstår. Måske kommer der en mulighed for at indsætte billeder direkte i forummet.