xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
516
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
iMac 20" (pris)
Kategori: Vi taler ordenligt til hinanden (Ordet er frit)

259

2
27. januar 2017 @ 15:36
Juniormedlem
Hej.


Har en :

Imac 20" Late 2009 (1680 x 1050) GeForce 9400 256 MB
Processor : 2,66 GHz Intel Core 2 Duo
Hukommelse : 8 GB 1067 MHz DDR3
Grafik : NVIDIA GeForce 9400 256 MB
HD : 320Gb
8Gb Hukommelse installeret.


Som jeg overvejer at sælge, men har ingen anelse hvad man kan forlange for sådan en.

Hvad siger i
iMac 20 2,66 GHz Intel Core 2 Duo 8 GB 1067 MHz DDR3
  3
0
  121

8824

245
27. januar 2017 @ 18:50
Poseidon
2-3.000 ville mit bud være.
Der var engang en Mac...

210

0
27. januar 2017 @ 19:52
Suspenderet
Kan med det yderste af neglende køre nyeste styresystem - Sierra.
Gammel ok maskine med begrænsninger. Til en ven, bekendt, nabo ville jeg ikke tage mere end en tusse. I handel på ex den blå avis. Tjah... 2000,- som startpris. Det er kun en 20". Du skal vel også af med den...?

1641

24
27. januar 2017 @ 22:20
Stormogul
8 år gammel.... Max 1200,-
Once you go Mac - You'll never go back..!