Velkommen gæst! Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.
Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.
Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum. For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have
oprettet en profil og være logget ind.
Har du allerede en profil så
login her.
27.
januar
2017
@ 15:36
1
Juniormedlem
Hej.
Har en :
Imac 20" Late 2009 (1680 x 1050) GeForce 9400 256 MB
Processor : 2,66 GHz Intel Core 2 Duo
Hukommelse : 8 GB 1067 MHz DDR3
Grafik : NVIDIA GeForce 9400 256 MB
HD : 320Gb
8Gb Hukommelse installeret.
Som jeg overvejer at sælge, men har ingen anelse hvad man kan forlange for sådan en.
Hvad siger i
iMac 20 2,66 GHz Intel Core 2 Duo 8 GB 1067 MHz DDR3
27.
januar
2017
@ 18:50
2
Poseidon
2-3.000 ville mit bud være.
27.
januar
2017
@ 19:52
3
Suspenderet
Kan med det yderste af neglende køre nyeste styresystem - Sierra. Gammel ok maskine med begrænsninger. Til en ven, bekendt, nabo ville jeg ikke tage mere end en tusse. I handel på ex den blå avis. Tjah... 2000,- som startpris. Det er kun en 20". Du skal vel også af med den...?
27.
januar
2017
@ 22:20
4
Stormogul
8 år gammel.... Max 1200,-
Once you go Mac - You'll never go back..!