xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
516
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Time Machine - spørgsmål.
Kategori: Bits and bytes (Software)

928

6
22. januar 2017 @ 15:04
Veteran
Hej,

Hvis jeg har f.eks. to Mac's som skal anvende samme eksterne HD til backup med Time Machine, skal HD'en så partitioneres i to eller bare bibeholde Èn partition og Time Machine laver så selv to mapper og der lægges en backup i hver?
  3
0
  125

1600

1
22. januar 2017 @ 15:07
Suspenderet
Just setup Time Machine on the other Mac to also use the same Time Capsule. Time Machine is smart and just creates separate backup files for each Mac klik

8824

245
22. januar 2017 @ 15:19
Poseidon
Ja du kan have så mange backups på samme disks om du ønsker. Du kan også have ikke-Timemachine ting på den samtidigt. Timemachine opretter bare en mappe per backup.
Der var engang en Mac...

928

6
22. januar 2017 @ 23:57
Veteran
Takker