Hvis jeg har f.eks. to Mac's som skal anvende samme eksterne HD til backup med Time Machine, skal HD'en så partitioneres i to eller bare bibeholde Èn partition og Time Machine laver så selv to mapper og der lægges en backup i hver?
Just setup Time Machine on the other Mac to also use the same Time Capsule. Time Machine is smart and just creates separate backup files for each Macklik
Ja du kan have så mange backups på samme disks om du ønsker. Du kan også have ikke-Timemachine ting på den samtidigt. Timemachine opretter bare en mappe per backup.