Velkommen gæst! Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.
Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.
Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum. For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have
oprettet en profil og være logget ind.
Har du allerede en profil så
login her.
19.
januar
2017
@ 17:28
1
Novice
Hej, Har en MacBook Pro som jeg skal indlevere med fejl på den 2 års reklamationsret. Den er fra midt 2015. Hvad er jeres erfaringer? Må de stadig reparere? Skal de give mig en ny tilsvarende? Giver de penge til en ny? Lad mig høre Mange tak!
Apple Macbook 2.4 Ghz - iPhone 5 - iPod touch 16 GB - Asus VX Lamborghini - Logitech vx nano - Apple Magic Mouse - Apple Cinema Display 27
19.
januar
2017
@ 17:42
2
Stormogul
så længe den er inden for reklamationsretten, så håber jeg da de prøver at reparere den...
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
19.
januar
2017
@ 17:50
3
Veteran
Selvfølgelig forsøger de at reparere den. Hvad fejler den ?
Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside
20.
januar
2017
@ 11:12
4
Novice
Den har en grafik fejl så skærmen tit er ubrugelig. Og så er der en stor del løs indeni - tror det kan være batteriet der har sluppet hvis limmen er blevet for varm på et tidspunkt.
Apple Macbook 2.4 Ghz - iPhone 5 - iPod touch 16 GB - Asus VX Lamborghini - Logitech vx nano - Apple Magic Mouse - Apple Cinema Display 27