Hej macryttere..
Jeg har i et stykke tid overvejet at lave en clean install af sierra.
Jeg er tilmeldt beta opdateringerne pt. Det vil jeg ikke fremover.
Det jeg tænker er at når jeg har lavet en clean install og skal have alle mine programmer og dokumenter tilbage fra en sikkerhedkopi,
er jeg så ikke tilbage til der hvor jeg startede ?
Jeg mener får jeg ikke nøjagtig det samme system osv. som inden jeg lavede clean install ??
Den vil vel hive ALT ind igen fra kopien... Eller tager jeg fejl...
Hvis jeg tager fejl er der så en god vejledning til hvordan man går det bedst og husker alt.
Håber meget at i kan hjælpe og vejlede mig