Hej, ved I hvordan jeg skal indstille min tlf. Mens jeg er igang med en samtale og en anden ringer mig op - kan vedkomne ikke høre at tlf er optaget. Hos den anden lyder det som om jeg ikke tager den. Jeg er gået fra iPhone5 til 7, også der var der nøjagtigt det samme. Nu irriterer det mig. På forhånd tak. Izak