Submit
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet
Har du glemt dit kodeord?
forside
forum
spil
login
|
opret profil
login
|
NAVIGATION
forside
forum
spil
PROFIL
login
Har du ikke en profil så kan du oprette en
her
SoMe
macnyt på Twitter
Skriv et nyt indlæg
Støt macnyt.dk
Macnyt FAQ
Skriv et nyt indlæg
Vis nye indlæg
Vis nye emner
Vis kategorier
Vis ubesvarede indlæg
Se dine bogmærker
Se dine agenter
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
PallMei
1
pianomartin
1
Pjock
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
Tonny Freimanis
518
PallMei
516
PowerPalle
256
David Munch
245
Factory
204
SØG I FORUM
Start søgning
FORUM KATEGORIER
Vælg kategori
AI (Artificial Intelligence)
AirPlay
AirPod
Airtag
App Store
Apple Music (iTunes)
Apple Pay
Apple TV
Apple TV+
Apple Vision Pro
Apple Watch
CarPlay
Erhverv
FAQ
Forslag til macnyt
Foto
Foulum (Apple Datacenter)
Galleriet
Grafisk
Hardware
HomeKit
HomePod
Humor
iCloud
iOS
iPad
iPadOS
iPhone
iPod
Krambod
Macnyt informerer
Macnyt Spil
macOS
Musik
Netværk
Nybegynder/switcher
Nyhedsdebat
Ordet er frit
Sikkerhed
Software
Spil
Tips
Video
WatchOS
Velkommen gæst!
Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.
Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.
Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.
For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have
oprettet en profil
og være logget ind.
Har du allerede en profil så
login
her.
Brugt MBP, hvad er den værd?
macnyt
/
forum
/ emne
macnyt
forum
emne
Skriv et nyt indlæg
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Brugt MBP, hvad er den værd?
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)
80
0
Leon Jessen
15. januar 2017 @ 14:42
1
Novice
Jeg er interesseret i at sælge min MBP.
Specs:
- MacBookPro6,2, 15-inch, Mid 2010
- 2,66 GHz Intel Core i7
- 8 GB 1067 MHz DDR3
- anti-glare screen (non-glossy)
- NY ssd 256gb
- NYT batteri
Top-of-the-line da den blev købt. Den har desværre problemer med on-board grafikken, men som jeg har forstået det, kan man slå det fra med software.
Jeg er ikke sikker på hvor meget den er værd - Hvad tænker I? Jeg kunne godt være interesseret i bytte med en mac mini?
Vh. Leon
0
Markér som uønsket indhold
Sæt et Bogmærke
Aktivér en Agent
1
0
126
456
8
Jegersolen
17. januar 2017 @ 15:11
2
Seniormedlem
Forstår ikke det med problemerne med on-board grafikken. Men hvis det er uden betydning vil jeg tro du kan få 2000-2500,- for dyret.
0
Markér som uønsket indhold
Sæt et Bogmærke
Aktivér en Agent