Beman skrev: @Signifikant
Forstår stadig ikke din argumentation, da jeg ganske tydeligt skriver, at hvis man vælger "adgangskode til enhed" automatisk genererer samme navn og adgangskode som til WiFi.
Jeg ved ikke hvor du automatisk genere adgangskode. Men faktum er, at enhedens adgangskode og den trådløse kode, er 2 forskellige. At du kan vælge, at bruge samme kode begge steder ændre ikke dette.
Det er faktum, og undrer mig over, at du påstår andet?
Har ingen "nøglering" på min iPhone - testede lige fra ny iOS-enhed, der aldrig tidligere har været forbundet med Airport Utility/Verktøjer.
Hvis har oprettet icloud på din nye enhed og sat icloud ti at synkronisere nøglering, så er der ikke noget hokuspokus i det. Jeg syntes du skulle finde din Mac og tjekke, din hovednøglering som jeg beskrev.
Jo, jo, med WiFi navn og kode.
Tror nu ikke, at trådstarters problem er adgangskoden, da han/hun ikke har nævnt, at det skulle være problemet. I så faldt, havde jo Infuse svaret "forkert adgangskode". Så, diskussionen er fuldstændig overflødig!
Men, trådstarter spørger om det fungerer med TC i Bridgemode fra Apple TV 4 med Infuse - og det gør det!

Han skriver den hænger. Jeg syntes også det er vigtig ikke at sprede den misforståelse at enheden adgangskode skulle være lig wifi-adgangskoden.
@OP. Der skal ikke indtastes brugernavn, med mindre du har angivet konti som adgangskontrol. Kun password, som er lig Basens, med mindre du har angivet specifikt adgangskode til disk.