xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Crossover
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


1663

45
02. april 2023 @ 21:22
Stormogul
er der nogen herinde der bruger Crossover til at spille steam spil på deres macbook og kan i få det til at virke? når jeg starter Steam op kommer den bare med en sort kasse også ikke mere. som om den ikke loader steam login delen.
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  4
1
  315

2709

339
PallMei (Skribent)
03. april 2023 @ 07:09
Bit kongen

Vi er ude i så mange emulerings lag at jeg faktisk ville være mere overrasket over at det virkede.

Er det for at få adgang til flere spil end der er for steam til Mac. Mange spillene der er Mac kompatible er garanteret Windows versioner som er konverteret til Mac med hjælp af Crossover nedenunder. 

Jeg har ikke erfaring med at køre Steam under crossover, men hvis det er muligt må der være fora omkring det. Du må også have fået ideen  fra et sted, som nok har flere oplysninger.


2185

44
03. april 2023 @ 10:06
ASCII jonglør
Pjock skrev: er der nogen herinde der bruger Crossover til at spille steam spil på deres macbook og kan i få det til at virke? når jeg starter Steam op kommer den bare med en sort kasse også ikke mere. som om den ikke loader steam login delen.

Har du prøvet et spørge på deres forum: https://www.codeweavers.com/compatibility/crossover/steam ??

Og benytter du en supporteret version til dit macOS ? - se nedenfor:


1663

45
03. april 2023 @ 10:55
Stormogul

har fået svar fra deres support og der er desværre problemer med at få steam og Ubisoft til at virke pt, og de har ikke nogen horisont for en løsning. 

det er en Macbook pro 14" med nyeste Ventura jeg har forsøgt på. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1663

45
04. april 2023 @ 18:35
Stormogul

Så kom der en rettelse/update til Crossover og nu virker det sku. Så nu kan jeg få installere ubisoft connect og spille Anno 1800. Er netop sat igang med at hente de 50GB. Har allerede prøvet med Steam og kan køre mine windows spil direkte i MacOS. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.