xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
det nye Homekit arkitektur spørgsmål
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


1663

45
28. marts 2023 @ 21:00
Stormogul

hej alle sammen.

nogen herinde der har en Macbook pro M1 2020 med touchbar, der har prøvet at opgradere til det nye homekit arkitektur? når jeg vil opdatere siger den min macbook ikke er kompatible men den viser alligevel opdateringen, vil nødig opdater og miste adgangen til home appen på min macbook pro. 


Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  11
0
  284

2709

339
PallMei (Skribent)
28. marts 2023 @ 22:48
Bit kongen

Har du opdateret til Ventura 13.3. Jeg har opgraderet Homekit fra min iPhone. Derefter stoppede det med at virke på min M1 MBA, men det blev løst med en genstart.


1663

45
28. marts 2023 @ 22:50
Stormogul

Ja har opdateret alle mine enheder men den advare mig om at min macbook pro og min arbejds iPhone SE 2 ikke vil virke med home appen efter opdatering. Kan bare ikke forstå at en så ny 2020 macbook pro ik vil virke med det men tør ik opdatere, for bruger Home appen en del på min bærbar. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2709

339
PallMei (Skribent)
28. marts 2023 @ 23:02
Bit kongen
Pjock skrev:

Ja har opdateret alle mine enheder men den advare mig om at min macbook pro og min arbejds iPhone SE 2 ikke vil virke med home appen efter opdatering. Kan bare ikke forstå at en så ny 2020 macbook pro ik vil virke med det men tør ik opdatere, for bruger Home appen en del på min bærbar. 

Den skrev ikke en advarsel for den maskine hos mig. Hvis ikke home app'en på iPhone eller hvor du prøver at opdateret fra har været genstartet siden din Macbook Pro blev opdateret så, slå den ihjel og start den igen. Det var jeg nødt til, for at den kunne registrere at mit Apple Tv var opgraderet.


1663

45
28. marts 2023 @ 23:08
Stormogul

har prøvet både på min Macbook og min iPhone 14 pro og begge steder advare den om at min macbook ikke understøtter opdateringen. hmm mega øv. er så glad for min Pro med touchbar. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2709

339
PallMei (Skribent)
28. marts 2023 @ 23:22
Bit kongen
Pjock skrev:

har prøvet både på min Macbook og min iPhone 14 pro og begge steder advare den om at min macbook ikke understøtter opdateringen. hmm mega øv. er så glad for min Pro med touchbar. 

Prøv lige at dobbelt tjekke om den virkelig er opdateret i Om denne Mac. og prøv at genstarte dine enheder.


1663

45
28. marts 2023 @ 23:28
Stormogul

Den er opdateret, det er tjekket og har både genstartet den og lukket den helt ned og tændt den igen, den siger stadig at min macbook ikke er kompatible med den nye arkitektur.


Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2709

339
PallMei (Skribent)
28. marts 2023 @ 23:40
Bit kongen
Pjock skrev:

Den er opdateret, det er tjekket og har både genstartet den og lukket den helt ned og tændt den igen, den siger stadig at min macbook ikke er kompatible med den nye arkitektur.


Det er ligeså meget den enhed eller mere specifik home app på den enhed du skal genstarte også, for at få den til lave et  nyt tjek. Selvfølgelig er en 2020 M1 MBP understøttet.


1663

45
28. marts 2023 @ 23:46
Stormogul

Ved ik lige hvordan jeg skal lukke home appen mere ned på min macbook end at lukke den og lukke computeren ned. Home appen er ikke i afbryd, så regner med at den er lukket helt ned

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2709

339
PallMei (Skribent)
29. marts 2023 @ 00:01
Bit kongen
Pjock skrev:

Ved ik lige hvordan jeg skal lukke home appen mere ned på min macbook end at lukke den og lukke computeren ned. Home appen er ikke i afbryd, så regner med at den er lukket helt ned

Ok, jeg gjorde det fra iPhone, fordi jeg ikke kunne muligheden på Mac. Men det lyder lidt underligt at du samme maskine du forsøger at opgradere fra ikke skulle være klar til det. Du har ikke en anden maskine også.

1663

45
29. marts 2023 @ 00:07
Stormogul

nej har desværre kun min macbook pro. så tør ik opdatere lige nu, før jeg får klarhed over om det virker eller det er rigtigt at det ikke gør. må leve med det gamle indtil videre. overvejer at ringe til Apple i morgen og høre dem ad.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1663

45
29. marts 2023 @ 17:31
Stormogul

Nå gad ik bøvle mere med det, så har lige hentet en Macbook Pro 14" med 1TB ssd. haha så kan den forhåbenlig køre den nye arkitektur. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.