xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Ultra købt!!!
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


1663

46
21. januar 2023 @ 12:12
Stormogul

Nå ja havde sådan et besluttet mig for at beholde mit Serie 7 men nu gik den ikke længere, sad igår og kede mig lidt, så kiggede jeg på Ultra'et igen og ja så slog jeg lige hovedet mod bordet og trykkede bestil, det er lige kommet med posten og holy shit det er tungt og stort i forhold til serie 7 haha, havde dog heller ik forventet andet men uden at have set det først, så kom vægten nok lidt bag på mig.

nu glæder jeg mig til at bruge lørdagen på at lege med det og vende mig til vægten på håndledet. haha

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  5
0
  482

179

42
21. januar 2023 @ 12:43
Novice

Det er et mega fint ur, meeen stort og tungt er småting 😀

Jeg købte et Luftwaffe B-Uhr fra 1944 for nogle måneder siden i stedet for moderne Rolex mv, det er 55mm (MEGA stort) og det fungerer stadig med +/- 2 sekunder på 24 timers brug/et enkelt optræk og løber aldrig fladt for batteri. Mit daglige ur er Apple Watch 3 😢 eller min moderne selvoptræk udgave af af LW ur dog 42mm.

Jeg tror jeg stadig vinder på vægt/størrelse?

Håber at du bliver tilfreds, jeg venter med at opdatere indtil gamle AW3 står af, jeg kan stadig betale i Netto.

Mvh og god weekend Søren



4593

394
21. januar 2023 @ 13:35
FPU

Verdammte Englän… :o)


179

42
21. januar 2023 @ 13:50
Novice

Natürlich ganz schöne Scheiße, alles ist verloren 😀

Alle ure har deres tid, historie, forbrugsmønstre og fortræffeligheder, gad vide hvad de mener om Apple Watch om 75-100 år?

Venter på en M2 Mini, så alt er ikke fortabt herhjemme  på trods af Apple Watch 3- endnu.


234

13
21. januar 2023 @ 16:35
Juniormedlem

Jeg har også en Apple Watch Ultra, og vægten mærker jeg ikke meget til. Derimod er den lidt højere. Og det kan mærkes pga kanten ved glasset, hvis min gerne vil have en jakke på, eller have nogle ærmer udover den. Men det er ikke noget der irritere mig som sådan, og det er klart det fedeste ud jeg har haft - overhovedet.


1663

46
21. januar 2023 @ 16:52
Stormogul
prorege skrev:

Det er et mega fint ur, meeen stort og tungt er småting 😀

Jeg købte et Luftwaffe B-Uhr fra 1944 for nogle måneder siden i stedet for moderne Rolex mv, det er 55mm (MEGA stort) og det fungerer stadig med +/- 2 sekunder på 24 timers brug/et enkelt optræk og løber aldrig fladt for batteri. Mit daglige ur er Apple Watch 3 😢 eller min moderne selvoptræk udgave af af LW ur dog 42mm.

Jeg tror jeg stadig vinder på vægt/størrelse?

Håber at du bliver tilfreds, jeg venter med at opdatere indtil gamle AW3 står af, jeg kan stadig betale i Netto.

Mvh og god weekend Søren


Ser ellers også lækkert og klassisk ud. :) 

 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.