xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
gået død
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


1663

46
16. januar 2023 @ 02:02
Stormogul

nå så døde mit ene Apple tv 4K sku. den først udgave af modellen, mener jeg det er, en nat vågende jeg ved der var noget der blinkede i mit soveværelset og ja det var så mit Apple TV, har forsøgt alverdens ting for at redet den men intet har hjulpet, den blinker stadig lystigt videre, ander der har været ude for at deres Apple TV boks bare sådan lige pludseligt døde?

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  9
0
  574

1425

21
16. januar 2023 @ 20:57
Stormogul

Engang kunne man nulstille dem via MacBook. Ved ikke om det stadig gør sig gældende, men har du undersøgt det?


1663

46
16. januar 2023 @ 21:49
Stormogul

der er umiddelbart ingen porte til det. der er strøm, netværk og HDMI stik bagpå, så ved ik lige hvordan den skulle kunne sluttes til en macbook.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1129

129
17. januar 2023 @ 05:39
Stormogul

om det er det samme ved jeg ikke. men jeg oplevede en gang imellem at min blinker og ikke viser noget på skærmen. 

læste at det er noget med HDMI protokol at gøre. at TV og apple TV taler forbi hinanden. Ved at genstarte TV lykkedes det mig at få gang i ting. 

hvorfor det sker ved jeg ikke, da jeg ikke har det store indblik i HDMI standard, men noget med at de to enheder har aftalt hvordan de skal kommunikere, og den ene af dem har så fået ændret noget af det, så de ikke kan med sikkerhed genkende hinanden. sikkert noget med copyright at gøre, at man ikke kan være "man in the middle" og opsnappe video/audio signal til optagelser med tredje enhed. men det er kun min teori. :)



1663

46
17. januar 2023 @ 14:24
Stormogul

Det er helt død, har haft det stående tændt en hel nat uden det hjalp og det blinkede bare videre som det er begyndt.


Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

362

18
17. januar 2023 @ 14:33
Lærling
Pjock skrev:

Det er helt død, har haft det stående tændt en hel nat uden det hjalp og det blinkede bare videre som det er begyndt.


The flashing White LED


2709

341
PallMei (Skribent)
17. januar 2023 @ 14:57
Bit kongen
Samson skrev:
Pjock skrev:

Det er helt død, har haft det stående tændt en hel nat uden det hjalp og det blinkede bare videre som det er begyndt.


The flashing White LED

Direkte link til support-artiklen:

https://support.apple.com/da-dk/HT203028

Er desværre ikke så meget man kan gøre selv ved 4K da de har fjernet usb-porten, i stedet skal man kontakte support.

Uofficielt var der dog stadig en gemt usb-port på de første 4K.

https://9to5mac.com/2019/10/17/apple-tv-4k-lightning-port/ 


1663

46
17. januar 2023 @ 17:27
Stormogul

tak for linket men har kigget på det og det ender tit med at folk skal betale hvad der svare til et nyt Apple tv så kan ikke betale sig at kontakte Apple. det er for gammel til garanti reparation.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

234

13
17. januar 2023 @ 20:34
Juniormedlem

En ny Apple TV 4K gen.3 er også bare lækker. Man kan få dem billigere i forbindelse med et nyt mobilabonnement. Jeg købte den store udgave til en rigtig fin pris, da jeg hoppede over til andet mobilabonnement.


1663

46
17. januar 2023 @ 22:21
Stormogul

tja bliver måske løsningen men er bare overkill til et 24" HD ready soveværelses tv haha, den jeg havde var allerede overkill. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.