xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Adgangskode iTunes?
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


456

8
02. januar 2023 @ 14:45
Seniormedlem
Jeg kan uden problemer logge ind på Appstore. Derimod kan jeg ikke åbne iTunes. 

Det må vel være samme apple-id jeg skal bruge - eller hur..?


  6
0
  600

2709

341
PallMei (Skribent)
02. januar 2023 @ 15:50
Bit kongen

Prøv at dobbelttjek at du har tastet alt rigtigt.

Hvis du holder alt-tasten nede under opstart af iTunes kan du vælge bibliotek, hvis det skulle gøre nogen forskel.


8586

198
02. januar 2023 @ 18:01
Poseidon

Det er din AppleID og kode ja. Du kan prøve at logge ind på appleid.apple.com og oprette en app-specifik adgangskode til iTunes, for at se om du kan komme uden om det. 


456

8
07. januar 2023 @ 14:08
Seniormedlem

Tjahh, har faktisk dobbelttjekket det MANGE gange. Og jeg kan ikke lukke iTunes ned. Så kan heller ikke starte iTunes da det er åbent ved start. Der er IKKE flueben ved "Åben ved log in".


456

8
07. januar 2023 @ 14:14
Seniormedlem

Jeg prøvede det. Og fik en app-specifik adgangskode til iTunes. Men den virker ikke. 

Og der står at appspecifikke adgangskoder er til software som Apple ikke selv leverer.


2709

341
PallMei (Skribent)
07. januar 2023 @ 14:28
Bit kongen
Jegersolen skrev:

Tjahh, har faktisk dobbelttjekket det MANGE gange. Og jeg kan ikke lukke iTunes ned. Så kan heller ikke starte iTunes da det er åbent ved start. Der er IKKE flueben ved "Åben ved log in".

Så er den gået i baglås og muligvis hele grunden til dine problemer. Afbryd den med alt+cmd+esc og prøv igen. Mht. til at den åbner ved start, så har du nok flueben i at den skal åbn vinduerne igen.


8586

198
07. januar 2023 @ 19:50
Poseidon
Jegersolen skrev:

Jeg prøvede det. Og fik en app-specifik adgangskode til iTunes. Men den virker ikke. 

Og der står at appspecifikke adgangskoder er til software som Apple ikke selv leverer.

Det er kun hvad det bruges til nu - De kan skam også bruges til Apples egne og var en kort periode et krav, og kan også stadig bruges. Altså, når der ikke er problemer som i dit tilfælde. :)