xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Farvevalg iPhone 14 pro
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1425

21
24. december 2022 @ 07:53
Stormogul

Glædelig jul.

Jeg skal vælge hvilken farve min nye 14Pro skal være i, og var ret sikker på at jeg ville prøve en guld denne gang.
men nu er jeg blevet i tvivl, efter at have set den sorte. Jeg har altid haft sorte iPhones, og synes det kunne være sjovt med noget andet.

Af ren nysgerrighed, hvilken farve har i valgt jeres i?

  4
0
  334

1708

43
24. december 2022 @ 12:37
Stormogul

Hvid, så ser man ikke alle de fedtede fingre.


234

13
24. december 2022 @ 13:13
Juniormedlem

Jeg syntes også at hvid/silver er rigtig flot. Men jeg skal have en mørkere iPhone næste gang, fordi jeg er træt af at kunne se min telefon hver gang jeg tager et billede gemmen et vindue eller af et TV eller computermonitor. Man kan se telefonen ligeså tydelig. Jeg er sådan en kunde der tager den slags billeder, og derfor ikke skal have en hvid igen. Jeg har faktisk købt et sort cover der også dækker linserne for at skjule min telefon så man ikke kan se dens spejlbillede  

Konen har fået en lilla iPhone 14 Pro Max. Det er en mega flot og afdæmpet mørk lilla farve, men alligevel ikke helt mig. Den sorte og gold syntes jeg er ultra flotte.

Jeg skal selv opgradere fra iPhone 11 Pro Max til iPhone 15 Ultra til næste år. Så det bliver spændende at se hvilke farver de kommer i, ud over de gængse varianter af sort/silver/gold farver. Jeg ved iøvrigt ikke om rygtet om iPhone 15 Ultra passer. Man gør det det, så bliver den helt sikkert svine dyr   

Jeg kan godt lide Starlight farven.


8581

198
24. december 2022 @ 13:27
Poseidon

Jeg har en Midnight Mini 13. Jeg synes sort er SÅ kedeligt, og plejer at køre hvid, men Stjerneskær på 13 var sådan en lys beige, hvilket jeg ikke synes var pænt. Den blå lignede den var lavede af billigt plastik, og rød og lyserød er ikke mig,, så de var også ude. Så så jeg Midnight havde et blåligt skær så den ikke var 100% kedelig, og så blev det den. Men jeg blev dybt ked af at se dem lancere en flot mørkegrøn til foråret nu jeg havde købt.. Den var så flot! :(

Jeg håber Apple bliver lidt mere modige i fremtiden med at lancere nogle unikke farver. Fruen ville gerne have den lilla farve fra 12'eren, men hun skulle jo have en 13'er, og så blev den lyserød..

En knald-orange iPhone ville være fantastisk!


1425

21
24. december 2022 @ 13:53
Stormogul

Jeg har altid haft sorte iPhones, og derfor tror jeg også jeg ender med enten guld eller sølv. Er mere på guld, tror jeg. Synes den er sindssyg flot. Lilla havde jeg også i tankerne, men der bliver måske lidt for tøset efter min smag, men flot det er den.