xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Opsøg hjælp fra andre brugere (Netværk)
macnyt  /  forum  /  emne
Suggest best hosting for host website
Kategori: Opsøg hjælp fra andre brugere (Netværk)


1

0
22. december 2022 @ 08:46
Nyt medlem

Hello all, I am new here and want to host my website, can any one please suggest me the best hosting provider so i can host my website.

  10
0
  610

1129

129
22. december 2022 @ 09:47
Stormogul
Depends on what your requirements are...

hetzner.com is good start. 

one.com is also good


2709

341
PallMei (Skribent)
22. december 2022 @ 14:43
Bit kongen
Nihad skrev:Depends on what your requirements are...

one.com is also good

Mine erfaringer er med one.com er ikke for gode. Kontrolpanelet er ufattelig langsom og flytning af staging tilbage til produktion hang, så jeg måtte gøre det manuelt. Der er også kun mulighed for 1 staging kopi som køre under hovedsidens wordpress i modsætning til Simply. Med min begrænsede erfaring, har jeg haft en bedre oplevelse af Simply. Skal siges jeg kun har gæste adgang til one.com og fuld administrator hos Simply, men vil ikke mene det gør en forskel på det jeg har oplevet.


0

4
22. december 2022 @ 15:25
Nyt medlem

Til gengæld elsker de at spærre for visse plugins, og selv installere deres egne. 

Hosting4real har god support, Litespeed servere og er lige så billigt som one/simply.


2273

157
22. december 2022 @ 15:31
ASCII jonglør

Www.gigahost.dk - har haft mine websites der i årtier, god og rimelig hurtig support. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2273

157
22. december 2022 @ 16:31
ASCII jonglør

Hvem er trådstarter Iøvrigt egentlig? Indsamles der her oplysninger om hvilke webhosts vi bruger hertillands? Synes der er noget i tonen…

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1708

43
22. december 2022 @ 17:49
Stormogul

simply.com  10 * herfra.


4593

394
22. december 2022 @ 18:20
FPU
Factory skrev:

Hvem er trådstarter Iøvrigt egentlig? Indsamles der her oplysninger om hvilke webhosts vi bruger hertillands? Synes der er noget i tonen…

Jeg var på nippet til at råbe "Spam!", men Nihad havde allerede svaret, og desuden har trådstarter startet en enkelt tråd i forvejen (uden at blive relegeret), så spørgsmålet KAN være legitimt. Det kan dog også godt være, at fisken bare ikke er begyndt at stinke endnu.

Men i det mindste er der (endnu) ikke reklameret for "verdens bedste hosting-site", så (endnu) er der jo ikke tale om spam i gængs forstand.


2273

157
22. december 2022 @ 19:18
ASCII jonglør
Tonny Freimanis skrev:
Men i det mindste er der (endnu) ikke reklameret for "verdens bedste hosting-site", så (endnu) er der jo ikke tale om spam i gængs forstand.

Der var nu ikke lige spam, jeg havde i tankerne…

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

0

4
23. december 2022 @ 17:38
Nyt medlem

Det er nu RET nemt at finde ud af ved et simpelt dns-opslag. Det kan endda automatiseres. En tråd med 10 svar er jo på ingen måde repræsentativ for de over en million danske domæner. 


562

9
24. december 2022 @ 10:23
Kaptajn
Gorm Jørgensen skrev:

simply.com  10 * herfra.

Såfremt man bruger simply til både domæne og mail vil jeg fraråde simply. Jeg havde deres basis suite indtil min mailkonto var fyldt op. Af de 10GB plads kan man kun bruge 2GB til mail. Og min hjemmeside fylder ikke meget, så man betaler i sådan et tilfælde for måske 6-7GB man reelt ikke bruger. Jeg skiftede fluks til https://nordicway.dk/ som ikke har en nedre grænse for mail. Og tilmed kun koster 29 kr om måneden incl moms