xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Siri på dansk i tvOS 16
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


217

11
19. oktober 2022 @ 13:52
Juniormedlem

Ifølge denne artikel på MacRumors, kommer Siri på dansk til tvOS 16 senere på året. 

Kører HomPods ikke på en version af tvOS? Og mon det så betyder, at de endelig frigives i Danmark? Og dermed også tale dansk... 
Man kunne jo have lov at håbe🥳

Those aren't voices in your head - they are just the echoes of your indecision
  7
0
  725

8581

198
20. oktober 2022 @ 13:09
Poseidon

Ja det gør den, eller en variant som ligner den meget. Og det betyder jo nok de snart kommer, men for mig personligt er det ALT for sent. Jeg ville gerne have haft den originale HomePod, men den kom jo aldrig, så nu har jeg i stedet en Harmon Kardon smarthøjtaler som jeg er yderst tilfreds med.


Og HomePod Mini ville jeg alligevel ikke være interesseret i, pga. den ringe lyd.


1900

184
PowerPalle (Administrator)
20. oktober 2022 @ 14:31
Stormogul

Og HomePod Mini ville jeg alligevel ikke være interesseret i, pga. den ringe lyd.

Det kommer vel lidt an på situationen. Jeg er af den holdning, at HomePod mini ikke egner sig til at spille et rum op men lige her og nu sidder jeg med en HomePod mini på bordet mens jeg skriver disse ord og der kommer flot og god lyd ud af dem, både når jeg lytter på lavt niveau og relativt højt - igen, ... situationen :)

PS. Ser frem til at Siri bliver sat fri i Danmark på HomePod og AppleTV da det betyder at HomePod bliver det officielt produkt i Danmark, hvilket jeg håber giver lidt priskrig... Jeg skal da have en til.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1663

45
20. oktober 2022 @ 21:45
Stormogul
David Munch skrev:

Ja det gør den, eller en variant som ligner den meget. Og det betyder jo nok de snart kommer, men for mig personligt er det ALT for sent. Jeg ville gerne have haft den originale HomePod, men den kom jo aldrig, så nu har jeg i stedet en Harmon Kardon smarthøjtaler som jeg er yderst tilfreds med.


Og HomePod Mini ville jeg alligevel ikke være interesseret i, pga. den ringe lyd.

Uhhh elsker mine 2 HomePod mini der køre stereo i soveværelset med mit 24" tv. det er alt jeg kunne presse ind. men syntes de er fine til tv lyd. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

8581

198
21. oktober 2022 @ 08:51
Poseidon

Ja vi har jo forskellige behov, det er der jo ikke noget at sige til. Jeg har ikke nogen situationer hvor jeg så at én Homepod Mini ville være nok desværre. Jeg kunne måske finde på at få to, når jeg får mig en M3 Mac Studio, da dens højtaler jo nok ikke er så prangende. Men derudover vil jeg hellere have én højtaler som spiller 3x så godt, end to små højtalere som spiller 2x så godt som én..


4593

394
21. oktober 2022 @ 10:30
FPU

Lige et spørgsmål fra en uvidende:

Sådanne HomePods og andre beslægtede BT-højtalere er jo mono-højtalere, men får man ægte stereo, hvis man sætter to op (hvis BT-kilden ellers kan BT-stereo), eller bliver det kun dobbelt mono uanset hvad?


36

9
21. oktober 2022 @ 10:58
Let øvet

Nu er HomePod Mini ikke en bluetooth højttaler...den bruger Airplay (WiFi)

Jeg startede med en HomePod mini i køkkenet og var ikke synderligt imponeret af lyden.
Købte så en til og og satte dem op som stereo (og det er ægte stereo)...lyden blev klart bedre,
selv fruen bemærkede det...wow det lyder da godt sagde hun...

Når det så er sagt, har det ikke meget med HiFi at gøre...men som køkkenmusik er det fint...


1900

184
PowerPalle (Administrator)
21. oktober 2022 @ 11:02
Stormogul
Agulhas skrev:

Når det så er sagt, har det ikke meget med HiFi at gøre...men som køkkenmusik er det fint...

True !

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger