xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Overføre en mail.com-adresse til Outlook på en Imac
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)



0
16. juni 2022 @ 15:56

Jeg har i tidernes morgen oprettet en mail-adresse hos mail.com. Al min mail-korrespondance foregår via mail.com. Men jeg har brug for flere mapper, så jeg har bedre styr på mine ind- og udgående mails. Hos mail.com kan man have op til 26, mens Outlook har op til 500, så vidt jeg kan se. 

Derfor: Kan jeg beholde min mail.com-adresse, men på en eller anden måde bruge Outlook?

Jeg har aldrig brugt Outlook, så jeg har ingen anelse om, hvordan det foregår. Umiddelbart ser det ud til, at jeg skal oprette en helt ny mail-adresse. Men det er ikke så smart, da alle mine kontakter og log ins er baseret på min mail.com-mailadresse.

Jeg har Office-pakken installeret og dermed også Outlook.

Bær over med mig, hvis spørgsmålet er banalt. Men jeg har absolut ingen teknisk pc- eller mac-forstand. Jeg bruger bare de programmer, jeg har fået installeret. (Photoshop, Premiere etc.). Det er der min forstand og interesse ligger.

  1
0
  531

2696

335
PallMei (Skribent)
16. juni 2022 @ 23:03
Bit kongen
Torbenvj skrev:

Jeg har i tidernes morgen oprettet en mail-adresse hos mail.com. Al min mail-korrespondance foregår via mail.com. Men jeg har brug for flere mapper, så jeg har bedre styr på mine ind- og udgående mails. Hos mail.com kan man have op til 26, mens Outlook har op til 500, så vidt jeg kan se. 

Derfor: Kan jeg beholde min mail.com-adresse, men på en eller anden måde bruge Outlook


Jeg har aldrig brugt Outlook, så jeg har ingen anelse om, hvordan det foregår. Umiddelbart ser det ud til, at jeg skal oprette en helt ny mail-adresse. Men det er ikke så smart, da alle mine kontakter og log ins er baseret på min mail.com-mailadresse.

Jeg har Office-pakken installeret og dermed også Outlook.

Bær over med mig, hvis spørgsmålet er banalt. Men jeg har absolut ingen teknisk pc- eller mac-forstand. Jeg bruger bare de programmer, jeg har fået installeret. (Photoshop, Premiere etc.). Det er der min forstand og interesse ligger.

Snakker vi en outlook mail konto eller programmet outlook. Jeg antager vi snakker en outlook mail-konto. I så fald kan du hos mail.com sætte viderstilling/forward op (antager jeg). På din mail-klienter må du så overveje om du vil sætte din mail.com konto som reply-to adressen hvis du ikke agter at migrere fuldt til outlook-konto.

Jeg gør det fra gmail til min icloud. Men du skal være opmærksom på at nogle mails kan fejle viderstilling fordi de fejler outlooks spam tjek. Så du bør stadig tjekke mail.com med mellemrum, ligesom ud også bør tjekke spam-mappen på din outlook.com.