xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
bedste foto duplikator finder program?
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


1663

46
16. juni 2022 @ 05:29
Stormogul

hej.

vil gerne have ryddet op i mine billeder, der ligger i en masse mapper og under mapper, så har kigget på nettet efter noget software der kan finde ud af om man har dobbelt af nogen billeder, er der nogen herinde der har erfaring med et bestemt program der er godt til det, har kigget på Gemini 2 men har aldrig prøvet nogen af den slags programmer før.


Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  4
0
  297

2709

341
PallMei (Skribent)
16. juni 2022 @ 06:01
Bit kongen

Du skriver ikke hvor billederne befinder sig eller hvilken enhed du bruger. Jeg har brugt den her på iPhone

https://apps.apple.com/dk/app/remo-duplicate-photos-remover/id1066797785?l=da

Den gjorde jobbet tilfredsstillende (for temmelig længe siden) og har ikke haft behov for at køre den siden.


2581

84
16. juni 2022 @ 07:47
Bit kongen
Pjock skrev:

hej.

vil gerne have ryddet op i mine billeder, der ligger i en masse mapper og under mapper, så har kigget på nettet efter noget software der kan finde ud af om man har dobbelt af nogen billeder, er der nogen herinde der har erfaring med et bestemt program der er godt til det, har kigget på Gemini 2 men har aldrig prøvet nogen af den slags programmer før.

Jeg har brugt alt for meget tid på at få ryddet op i alle vores billeder, det hele lå og ligger i iCloud. Jeg endte ved Gemini, kørte det fra min iPhone og jeg har sjældent været så imponeret over et stykke software. Hvad både mine macs og windows PC`er, sammen med diverse software løsninger, fejlede med det klarede min iPhone og Gemini.

Det program er hver en krone værd og nok også det dobbelte, hvis sikke mere.


1663

46
16. juni 2022 @ 13:02
Stormogul

Ok ja alle mine billeder ligger på min NAS så et ekstren drev kan man kalde det, men kan flytte mapperne til min macbook og scanne dem enkeltvis. Har pt 386gb billeder men vurdere at det nok kunne komme ned omkring 300gb hvis der blev ryddet op

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1708

43
16. juni 2022 @ 17:51
Stormogul

Jeg bruger Gemini