xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Adobe CS2, CS5 og CS6 afinstallering
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


393

13
31. maj 2022 @ 12:59
Lærling

Min CS2 Premium er opdateret til CS5, så den er nok ude af systemet. Men CS5 og CS6 Design Premium er opdateringer, dem vil jeg gerne have ud af systemet, da jeg overvejer at sætte dem til salg, men er det nok at afinstallere dem, eller skal man omkring Adobe og afmelde dem?

Jeg har været inde på min konto hos Adobe, men synes ikke, jeg kan finde svar. Måske overser jeg svaret, eller bare er dum? 

Jeg prøver lige om, der er nogle herinde, der har erfaring med dette, og vil dele.

På forhånd tak. 

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.
  4
2
  407
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

562

9
31. maj 2022 @ 14:56
Kaptajn
Leif Korreborg skrev:

Min CS2 Premium er opdateret til CS5, så den er nok ude af systemet. Men CS5 og CS6 Design Premium er opdateringer, dem vil jeg gerne have ud af systemet, da jeg overvejer at sætte dem til salg, men er det nok at afinstallere dem, eller skal man omkring Adobe og afmelde dem?

Jeg har været inde på min konto hos Adobe, men synes ikke, jeg kan finde svar. Måske overser jeg svaret, eller bare er dum? 

Jeg prøver lige om, der er nogle herinde, der har erfaring med dette, og vil dele.

På forhånd tak. 

Jeg går ud fra du har CD'er af programmerne, siden du vil sælge dem. Jeg mener at hvis du afinstallerer dem kan de bruges på en anden computer. Jeg har oplevet med Photoshop at jeg ikke kunne installere programmet på en ny Mac fordi jeg ikke havde slettet det på min gamle Mac. Da det var gjort kunne jeg installere programmet. Adobe tillader nemlig kun programmerne på 2 computere. Du skal muligvis bruge koden fra CS2. . 



393

13
31. maj 2022 @ 15:07
Lærling

Jeg har CD'er/DVD'erne til alle tre. Det er lige præcis derfor, jeg søger svar. Det vil være pinligt  evt. at sælge dem, og de så ikke kunne bruges p.g.a. f.eks. Photoshop. Jeg var bare usikker på om, Adobe skulle ind over. Jeg kan ikke huske, at de har skullet, når jeg har skiftet computer, men blot at man registrerer igen via den nye computer.

Tusinde tak for svar Ketilbjorn

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

4593

394
31. maj 2022 @ 17:34
FPU
Leif Korreborg skrev:

Jeg har CD'er/DVD'erne til alle tre. Det er lige præcis derfor, jeg søger svar. Det vil være pinligt  evt. at sælge dem, og de så ikke kunne bruges p.g.a. f.eks. Photoshop. Jeg var bare usikker på om, Adobe skulle ind over. Jeg kan ikke huske, at de har skullet, når jeg har skiftet computer, men blot at man registrerer igen via den nye computer.

Tusinde tak for svar Ketilbjorn

Lige en lille idé:

Når du nu alligevel vil af med programmerne, så slet dem, og prøv derefter at installere dem igen, evt. på en helt anden Mac.

Hvis installerne ikke brokker sig, kan du afbryde installeringerne (eller gennemføre dem og så slette hele baduljen igen) og derpå sætte softwaren til salg.


393

13
31. maj 2022 @ 19:39
Lærling

God idé, tak Tonny

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.