xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Hurtigeste overførsel til ny iPhone..
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


123

11
04. maj 2022 @ 16:47
Novice

Hvilken overførsel er hurtigst ?

Har købt mig en ny iPhone 13 pro. (jaja ved godt 14 snart kommer)

Skal have overført fra fra min 13 pro. Men hvilken metode er hurtigst, fra backup på en Mac, fra iCloud eller den der med overfør fra ens telefon til den nye ? 


https://support.apple.com/da-dk/HT210216

MacAir 2018. Apple tv 2021. iPhone 13 Pro.
  3
0
  408

2709

339
PallMei (Skribent)
04. maj 2022 @ 17:08
Bit kongen
PRW skrev:

Hvilken overførsel er hurtigst ?

Har købt mig en ny iPhone 13 pro. (jaja ved godt 14 snart kommer)

Skal have overført fra fra min 13 pro. Men hvilken metode er hurtigst, fra backup på en Mac, fra iCloud eller den der med overfør fra ens telefon til den nye ? 

https://support.apple.com/da-dk/HT210216

Tror det er direkte overførsel fra den gamle.


123

11
05. maj 2022 @ 06:24
Novice

Valgte den "nye" måde med overførsel fra anden telefon liggende ved siden af..

Gik ret hurtigt, dog skulle den nye lige opdater ellers ville det være gjort på ca. 10min.

Havde helt glemt at man så skal aktiver NemId og MitId igen, gud hvor er det besværligt. Især når man ikke kan finde sit nemid kort haha.. 

MacAir 2018. Apple tv 2021. iPhone 13 Pro.

2709

339
PallMei (Skribent)
05. maj 2022 @ 06:38
Bit kongen
PRW skrev:

Valgte den "nye" måde med overførsel fra anden telefon liggende ved siden af..

Det er også hvad jeg mente med direkte overførsel. Næsten alt andet vil være begrænset af langsom usb-port og/eller internet hastighed. Jeg mener den direkte overførsel sker uden om routeren og kun begrænset af telefonernes WiFi kapacitet som selv for en ældre iPhone er væsentlig over den usb2 hastighed den fysiske port stadig trækkes med (selv om Apple med de første iPad Pro viste at de kunne understøtte usb3 hastighed over lightning stik).


Gik ret hurtigt, dog skulle den nye lige opdater ellers ville det være gjort på ca. 10min.

Havde helt glemt at man så skal aktiver NemId og MitId igen, gud hvor er det besværligt. Især når man ikke kan finde sit nemid kort haha.. 

Tror du finder flere overraskelser. Men alt andet lige er det nemmere end mine erfaringer med android på tværs af fabrikanter, men de erfaringer ligger nogle år tilbage og tingene kan have ændret sig til det bedre (forhåbentlig).

Du må hellere parre dine bt-forbindelser på ny også. Eller vil du opleve at forbindelsen er ustabil og frakobler efter kort tid, er min erfaring når parringer er indlæst fra backup fra en anden enhed.