xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Problemer med at opsætte iPhone
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


63

2
11. marts 2022 @ 10:19
Novice

Hej Macnyt forum, 

Det var mig der postede herinde at jeg mistede min iPhone 6 Model A1586 på en gå tur i skoven. Den telefon ligger nok stadig et sted ude i skoven. 

Men jeg har købt en brugt iPhone 7+ (iPhone 7+ Model A1784) som jeg er glad for.

Der udover har jeg en gammel iPhone 4 liggende. Det er er en: iPhone 4s Model nummer: A1332 (year introduced: 2010)

Den iPhone 4s er gendannet til fabriksindstillinger… med andre ord, den er nulstillet / alt er slettet på den.

Mit ønske er at sætte den iPhone 4s op i det samme Apple ID som min iPhone 7+ kører på. Det slåsser jeg med at få til at virke.  

Jeg har forsøgt sådant: 

Trin 1: Jeg tænder iPhone 4s og den ber’ mig om at indsætte et sim kort. Så jeg tager mit sim kort ud af min iPhone 7+ og sætter det sim kort ind i min iPhone 4s

Problemet er at når jeg har indsat sim kortet i iPhone 4s så står der skrevet følgende på iPhone 4s skærmen:

Apple ID Verification Code Required. Type your password followed by the verification code shown on your other devices. OK

Jeg trykker på OK 

Og så står der på min iPhone 7+ 

Apple ID Sign in Requested. Your Apple ID is being used to sign in to an iPhone near Copenhagen, Capital Region. Do not allow OR Allow

Og så trykker jeg på Allow på skærmen på iPhone 7+ 

-og dernæst står der følgende på skærmen på iPhone 7+ 

Apple ID verification code. Type your password followed by this code into the password field on your iPhone. Code: ######

Og jeg klikker på OK

Men derefter kommer der ikke mere frem? Hverken på iPhone 4s eller på iPhone 7+ 

Med andre ord, der sker ikke mere / der stopper processen ligesom. Hvad gør man så? Hvad kan det være? 

Er der nogle af jer pro-eksperter herinde der har nogen ide om hvordan jeg får den gamle iPhone 4s opsat så jeg kan bruge den med det Apple ID som min iPhone 7+ er opsat i? 

Lad mig vide om jeg har formuleret denne besked, så det giver mening, for ellers vil jeg forsøge at formulere mig bedre.

På forhånd tak. 

De bedste hilsner. <3

  3
2
  434

2709

339
PallMei (Skribent)
11. marts 2022 @ 10:52
Bit kongen

Hav tålmodighed og prøv igen igen. Find ud af hvordan du genstarter den. Selv med nye telefoner har jeg oplevet det, fordi jeg svare forkert eller fortryder noget undervejs og vil starte forfra. 

Nu lyder det ikke til at være et problem, men være opmærksom på at iPhones stadig kan være låst til den tidligere ejere, hvis ikke de er fjernet fra vedkommendes appleid konto. Det uanset om indholdet på telefonen er nulstillet. Men så ville du være blevet spurgt om at logge ind med det AppleId og næppe kommet så langt.


2581

84
11. marts 2022 @ 13:01
Bit kongen

Din iPhone 4 beder om en kode for at logge på dit Apple ID, du indtaster koden og så skal der sådan set ikke ske så meget mere, du er logget på..

Gå ind i indstillinger, se efter noget der relaterer til iCloud, mit gæt er at du er logget på.

.



63

2
15. marts 2022 @ 11:38
Novice

Hej PallMei og Jesper,

Mange tak for jeres svar. Jeg prøver at følge jeres råd - ser på det nu. 

God dag.