xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Holder til bil
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1425

21
07. december 2021 @ 20:22
Stormogul

Hej MN,

Hvad bruger folket herinde af ovenstående?

Mangler en fornuftig holder, gerne til luftkanalen.
lad mig høre hvad i bruger, og gerne links til køb hvis der skulle komme noget interessant.
Er ikke til Brodit, så der er et no go. 

  17
2
  746

1493

39
07. december 2021 @ 20:31
Stormogul

https://www.ebay.com/itm/304028950664 <<-- sådan nogle bruger jeg med "magsafe" oplader i.. det virker super

mon ikke de kan findes til luftkanalen også

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1425

21
07. december 2021 @ 20:38
Stormogul

Nu fik jeg ikke skrevet, at jeg ikke skal bruge kabel. Jeg kan ikke tåle det hænger og dingler i bilen.
ellers godt bud, smart med magnet laderen, har en på mit nat bord, den hænger fint fast i hvert fald :D


1493

39
07. december 2021 @ 20:46
Stormogul

det er selvfølgelig et vigtigt krav. jeg har det på samme måde, så jeg flåede fronten af midterkonsollen af trak kablet ind bag ved og ud i handskerummet hvor jeg har USB.. bum, så er kablet væk :-D 

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

4593

394
07. december 2021 @ 22:41
FPU

Jeg fandt en god og billig en i en pap-stand med IT-tilbehør i en Brugsen for et par år siden.

Den har en gummi-knop med et kryds i, så man kan klemme den ind i lamellerne i ventilationsristen. Den sidder godt fast på den måde; jeg har i hvert fald ikke haft problemer med den. Passer i hvert fald til en iPhone 7 i bredden, og nok også lidt mere.

Du kan også prøve at købe det ny-udviklede nano-tape, klæbe 8-10 cm fast på et passende sted og så bruge den stribe tape som telefonholder.

Nano-tape holder ifølge producenten ret godt fast på tingene, klæber utallige gange (kan bruges som værktøjsholder eller som "kniv-magnet"), og det kan angiveligt fjernes igen, uden at det efterlader sig spor (prøv dog først på et ikke-synligt sted).

Fås i Superbrugsen og byggemarkeder til omtrent en 50'er for en rulle på (vist nok) 5 meter.


4593

394
08. december 2021 @ 17:40
FPU
Betina-05 skrev:

Hej,

vi bruger disse:

[Snip]

Samme princip, som den billige jeg fandt.

Den her ser dog ud til at være i noget bedre kvalitet end min, men om den er pengene værd, må være op til angelodk.

Hvis jeg husker rigtigt, købte jeg mobilholderen, et USB til Micro-USB og et Usb til Lightning stik og mobilholderen for 99,- Kr. Men der stod i hvert fald ikke "Belkin" på noget af det.


1708

43
08. december 2021 @ 19:23
Stormogul
Rasmus Lauritsen skrev:

https://www.ebay.com/itm/304028950664 <<-- sådan nogle bruger jeg med "magsafe" oplader i.. det virker super

mon ikke de kan findes til luftkanalen også

Kan den fåes her i DK, den er udsolgt på eBay. ?



507

9
08. december 2021 @ 20:50
Kaptajn
Gorm Jørgensen skrev:
Rasmus Lauritsen skrev:

https://www.ebay.com/itm/304028950664 <<-- sådan nogle bruger jeg med "magsafe" oplader i.. det virker super

mon ikke de kan findes til luftkanalen også

Kan den fåes her i DK, den er udsolgt på eBay. ?


Du skal lige vide, at opladeren er ikke med. Det er kun selve holderen, som du så skal sætte en magsafe oplader ind i.

Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

507

9
08. december 2021 @ 20:54
Kaptajn

Jeg har brugt denne her. Den sidder bare, hvis man har en med magsafe.

https://www.apple.com/dk/shop/product/HPBJ2ZM/A/belkin-magnetic-car-vent-mount-pro-med-magsafe



1708

43
08. december 2021 @ 21:33
Stormogul
Flemming Larsen skrev:
Du skal lige vide, at opladeren er ikke med. Det er kun selve holderen, som du så skal sætte en magsafe oplader ind i.

I know.  🤓



1425

21
09. december 2021 @ 08:47
Stormogul

Flemming, Kræver den noget ud over det man ser på billedet? Eller er det bare en forvokset MagSafe? Har en 12 pro, så det der kunne sagtens være den jeg søger :-)


507

9
09. december 2021 @ 12:10
Kaptajn
angelodk skrev:

Flemming, Kræver den noget ud over det man ser på billedet? Eller er det bare en forvokset MagSafe? Har en 12 pro, så det der kunne sagtens være den jeg søger :-)

Nej kræver ikke noget. Er uden strøm, så skal bare sættes fast i luftkanalen. Den Sidder rigtig godt fast.


1425

21
09. december 2021 @ 18:21
Stormogul

Fedt, 1000 tak, den bliver hermed bestilt😁


507

9
09. december 2021 @ 19:28
Kaptajn

Det var da så lidt.


1493

39
09. december 2021 @ 20:17
Stormogul
Gorm Jørgensen skrev:
Flemming Larsen skrev:
Du skal lige vide, at opladeren er ikke med. Det er kun selve holderen, som du så skal sætte en magsafe oplader ind i.

I know.  🤓


Det ved jeg desværre ikke.. men mon ikke der er andre ebay kina forhandlere der sælger dem? 

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

127

3
11. december 2021 @ 18:32
Novice

Hej,

Min er 3-4 år gamle, bruges flere gange dagligt, så jeg synes kvaliteten er god ;-)


1425

21
31. december 2021 @ 22:50
Stormogul

Jeg endte med at bestille denne da jeg tilfældigvis faldt over den da jeg googlede lidt. Den tiltalte mig fordi man kan spænde den fast i luftkanalen. Har ikke modtaget den endnu, da jeg først i dag har fået bestilt og havde været meget i tvivl om hvilken jeg skulle vælge.

Vi må se om den er noget værd.

1000 tak for alle jeres input

Rigtig godt nytår