xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
"Forstyr ikke" virker ikke iOS 15.1
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


881

6
27. november 2021 @ 19:07
Veteran

Hejsa, 

Nogen der har problemer med at "Forstyr ikke" i Fokus bare slet ikke virker? Telefonen ringer selv om den er sat til "Forstyr ikke". 

Før seneste opdatering virkede "Forstyr ikke" en gang i mellem, nogle ringende den ikke men stillede ikke om til telefonsvareren, nogle gamle ringede den ikke men meldte den var optaget til den der ringede og nogle gange ringede telefonen alligevel. 

Kan slet ikke finde en rød tråd i det her. Nogen ideer. 

Har lige opdateret til iOS 15.1 

På forhånd tak.

  6
0
  664

1708

43
27. november 2021 @ 21:13
Stormogul

De personer i din adressebog som du har markeret som favoritter kan ringe til dig alligevel, ander skal ringe 2 gange inden for 3 min for at kunne komme igennem.



881

6
27. november 2021 @ 23:49
Veteran
Gorm Jørgensen skrev:

De personer i din adressebog som du har markeret som favoritter kan ringe til dig alligevel, ander skal ringe 2 gange inden for 3 min for at kunne komme igennem.


Ja, det ved jeg, men det har jeg slået fra og favoritter kommer igennem, men også dem der ikke er favoritter, og den stiller ikke om til telefonsvareren, og nogle gange melder den optager etc. etc. ...

Det ER meget mærkeligt ...


927

49
28. november 2021 @ 07:43
Veteran

Har du ikke også fået opkald og SMS’er som ikke er gået igennem til dig, mens ‘forstyr ikke’ er deaktiveret. Det gør jeg nemlig på min iPhone 11 med iOS 15.1. Altså lige det omvendte af hvad du oplever?

Det er noget der sker sporadisk og jeg opdager det kun hvis jeg får at vide at nogen har ringet og skrevet til mig. Så kan jeg gå ind i Besked-appen og se, at der er kommet beskeder. Nogle gange kan jeg heller ikke umiddelbart se beskeden, før jeg swiper op, fordi den nye besked ligger under tastaturet. Men det er noget der har stået på siden iOS 15.0 udkom.

Aft og til får jeg også kun noget der minder om et halvt pling-lyd med masser af rumklang på fra Beskeder.

Og når nogle ringer til mig, får jeg lige et enkelt opkald, hvor jeg ikke når at tage den, hvor jeg får at vide, at de har ladet den ringe længe til mig, men jeg ikke tog den. Andre gange ringer min telefon slet ikke.

Forstyr ikke er ikke akriveret og det er noget der som regel sker midt på dagen.

Jeg har flere gange slettet og nulstillet min telefon, men problemerne bistår. Men jeg er også ret sikker på, at der er pænt mange fejl i iOS 15.X fordi selv de mest hardcare YouTubere er begyndt at nævne det.

Dirla, jeg tror simpelthen der er fejl i iOS 15.X og vi må vente til 15.2 eller iOS 16 for at se, fejlene er blevet udbedret. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

881

6
28. november 2021 @ 13:47
Veteran
Ufomekaniker skrev:

Har du ikke også fået opkald og SMS’er som ikke er gået igennem til dig, mens ‘forstyr ikke’ er deaktiveret. Det gør jeg nemlig på min iPhone 11 med iOS 15.1. Altså lige det omvendte af hvad du oplever?

Det er noget der sker sporadisk og jeg opdager det kun hvis jeg får at vide at nogen har ringet og skrevet til mig. Så kan jeg gå ind i Besked-appen og se, at der er kommet beskeder. Nogle gange kan jeg heller ikke umiddelbart se beskeden, før jeg swiper op, fordi den nye besked ligger under tastaturet. Men det er noget der har stået på siden iOS 15.0 udkom.

Aft og til får jeg også kun noget der minder om et halvt pling-lyd med masser af rumklang på fra Beskeder.

Og når nogle ringer til mig, får jeg lige et enkelt opkald, hvor jeg ikke når at tage den, hvor jeg får at vide, at de har ladet den ringe længe til mig, men jeg ikke tog den. Andre gange ringer min telefon slet ikke.

Forstyr ikke er ikke akriveret og det er noget der som regel sker midt på dagen.

Jeg har flere gange slettet og nulstillet min telefon, men problemerne bistår. Men jeg er også ret sikker på, at der er pænt mange fejl i iOS 15.X fordi selv de mest hardcare YouTubere er begyndt at nævne det.

Dirla, jeg tror simpelthen der er fejl i iOS 15.X og vi må vente til 15.2 eller iOS 16 for at se, fejlene er blevet udbedret. 

Hej, jo siden du nævner det, så har jeg oplevet at opkald slet ikke kommer igennem selv om Forstyr ikke er slået fra, og jeg er faktisk ret sikker på at der har været SMS'er der heller ikke er kommet igennem, som jeg så ser sent. Men det havde jeg bare sagt til mig selv, at jeg bare havde overset dem.

Ud fra det du skriver vil jeg ikke nulstille den. Det orker jeg simpelthen ikke bruge tid på.

Det er faktisk noget rigtig rigtig skod lige nu! Vi må vente, ja.


1708

43
28. november 2021 @ 14:51
Stormogul

Har du evn. prøvet at lave 'hard reset' af den ?

Den laver er total genstart af din iPhone uden at du skal installere noget om.

Hard reset


881

6
30. november 2021 @ 19:24
Veteran
Gorm Jørgensen skrev:

Har du evn. prøvet at lave 'hard reset' af den ?

Den laver er total genstart af din iPhone uden at du skal installere noget om.

Hard reset

Ja, det har jeg prøvet.