xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvorfor er der ikke en oversigt af mine Home Movies i TV app
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


455

18
06. november 2021 @ 11:44
Seniormedlem

Jeg har søgt på nettet men har endnu ikke kunne finde løsningen. Hvordan ser jeg mine Home Movies fra iTunes biblioteket i TV app (OS 15). I TV app er der alle muligheder for leje, køb og streame, men mine egne film (rippede DVDer m.m..) er ikke at se som de var i iTunes/Apple TV.

  11
0
  537

2709

341
PallMei (Skribent)
06. november 2021 @ 13:17
Bit kongen
MichaelCorfitsen skrev:

Jeg har søgt på nettet men har endnu ikke kunne finde løsningen. Hvordan ser jeg mine Home Movies fra iTunes biblioteket i TV app (OS 15). I TV app er der alle muligheder for leje, køb og streame, men mine egne film (rippede DVDer m.m..) er ikke at se som de var i iTunes/Apple TV.

Har aldrig selv prøvet, men er det ikke det man bruger computer app'en til

https://support.apple.com/da-dk/guide/tv/atvbc876df1e/15.0/tvos/15.0


455

18
06. november 2021 @ 14:01
Seniormedlem

Jo, og deling er sluttet til. I iTunes har jeg en komplet oversigt over mine Home Movies ("Egne videoer") og kan vælge direkte, men intet i TV app. Det er den oversigt jeg mangler.


2709

341
PallMei (Skribent)
06. november 2021 @ 14:35
Bit kongen

Hvorfor bruger du tv app i stedet for computer app.

ps. Jeg har køre stadig med at hjem-knappen går til program-oversigt ikke til Apple TV+ som du måske gør.


2185

44
06. november 2021 @ 15:17
ASCII jonglør

Hvis du står på 'Library' tab'en, og så i venstre menues holder musen over 'Library' sektion overskriften, så vil du se en 'Edit' option til højre for 'Library' - klik på denne, og vælg hvad du ønsker at have i menuen.


455

18
06. november 2021 @ 15:55
Seniormedlem
PallMei skrev:

Hvorfor bruger du tv app i stedet for computer app.

Jeg havde en forventning om, at mulighederne fra iTunes var til stede i TV app.

ps. Jeg har køre stadig med at hjem-knappen går til program-oversigt ikke til Apple TV+ som du måske gør.

Ikke forstået.



455

18
06. november 2021 @ 16:01
Seniormedlem
Rene Larsen skrev:

Hvis du står på 'Library' tab'en, og så i venstre menues holder musen over 'Library' sektion overskriften, så vil du se en 'Edit' option til højre for 'Library' - klik på denne, og vælg hvad du ønsker at have i menuen.

Er det dette du mener - det synes ijeg kke giver noget.


455

18
06. november 2021 @ 16:11
Seniormedlem

Til alle. Jeg kopierede et par film over i biblioteket "Home Movies" i "Media" under iTunes biblioteket. I TV app tilføjede jeg filmene - og så kom der, som i iTunes, "Egne Videoer" i TV app. We have had a problem. Tak for input.


2185

44
06. november 2021 @ 18:29
ASCII jonglør
MichaelCorfitsen skrev:
Rene Larsen skrev:

Hvis du står på 'Library' tab'en, og så i venstre menues holder musen over 'Library' sektion overskriften, så vil du se en 'Edit' option til højre for 'Library' - klik på denne, og vælg hvad du ønsker at have i menuen.

Er det dette du mener - det synes ijeg kke giver noget.

[...]

Nej - det er som jeg skrev 😎


455

18
06. november 2021 @ 22:03
Seniormedlem

Jeg har slet ikke disse muligheder (eller jeg kan ikke finde dem). Er du på Apple TV, på TV app på computer eller hvor?. Dit er engelsk, al mit er dansk.


2185

44
06. november 2021 @ 22:39
ASCII jonglør
MichaelCorfitsen skrev:

Jeg har slet ikke disse muligheder (eller jeg kan ikke finde dem). Er du på Apple TV, på TV app på computer eller hvor?. Dit er engelsk, al mit er dansk.

Jeg er i TV app’en på min Mac - og fra dit egen skærmdump burde ‘Library’ på dansk være ‘Bibliotek’


2709

341
PallMei (Skribent)
07. november 2021 @ 07:14
Bit kongen
MichaelCorfitsen skrev:
PallMei skrev:

Hvorfor bruger du tv app i stedet for computer app.

Jeg havde en forventning om, at mulighederne fra iTunes var til stede i TV app.


ps. Jeg har køre stadig med at hjem-knappen går til program-oversigt ikke til Apple TV+ som du måske gør.

Ikke forstået.


Ud fra kategorien troede jeg vi snakkede Apple Tv boks, altså Apple Tv hardwaren.