xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvad dækker AppleCare +?
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)


507

9
15. august 2021 @ 10:18
Kaptajn

Jeg har købt en iPad Pro 12.9 2021. Nu har jeg kigget lidt på AppleCare +. Jeg kan bare ikke finde rundt i, hvad det egentlig dækker. Jeg kan se, at det skulle dække et tastatur også, men gælder det, når tastaturet, er et som jeg har købt sidste år? Det er et Apple magi keyboard. Er der nogen, som kan skære det ud i pap for mig?

  10
4
  823
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

1425

21
15. august 2021 @ 13:21
Stormogul

Som jeg læser det, så dækker det medkøbt ekstra udstyr (pencil, cover) og altså ikke det du har købt for et år siden, men jeg kan tage fejl.

AppleCare+ dækker alle former for hændeligt uheld og så har du deres support med også.

Hvis du læser på deres side, så kan du se, at du for nogle af tingene står et tal, og helt nede i bunden kan du læse yderligere omkring dette. 


507

9
15. august 2021 @ 13:31
Kaptajn

Jeg har læst lidt på deres hjemmeside, men kan ikke helt finde rundt i det. Er noget forvirrende. Jeg håber, at der er nogen som kender mere til det.


507

9
16. august 2021 @ 19:17
Kaptajn

Slet ikke nogen, som ved noget om det?


2709

341
PallMei (Skribent)
16. august 2021 @ 19:44
Bit kongen
Flemming Larsen skrev:

Slet ikke nogen, som ved noget om det?

Har du prøvet at følge linket til vilkår og betingelser.

https://www.apple.com/dk/legal/sales-support/applecare/applecareplus/dk/ 


507

9
16. august 2021 @ 19:48
Kaptajn

Yep. Men kan ikke lige regne ud, hvad det dækker og ikke dækker. Hvad med mit 1 år gamle tastatur?


2709

341
PallMei (Skribent)
16. august 2021 @ 19:59
Bit kongen
Flemming Larsen skrev:

Yep. Men kan ikke lige regne ud, hvad det dækker og ikke dækker. Hvad med mit 1 år gamle tastatur?

Kan kun henvise til det Apple skriver i fodnote 3. Om det dækker dit 1 årige gamle tastatur, må du spørge Apple om. Hvis det er et Apple Tastatur og du bruger det med din iPad, så er der ikke umiddelbart noget forbehold.


3. Dækningen gælder kun for den købte iPad, originalt medfølgende tilbehør, én kompatibel Apple Pencil og ét kompatibelt Apple-tastatur til iPad, som bruges sammen med din iPad. Dækningen omfatter (i) batterier med mindre end 80 procent af den oprindelige kapacitet og (ii) op til to skade­hændelser om året som følge af uheld. For hver skadehændelse opkræves et ekstragebyr på henholdsvis 299 kr. for iPad og 199 kr. for Apple Pencil eller Apple-tastatur til iPad. Eventuelle ubrugte skade­hændelser som følge af uheld vil udløbe efter 12 måneder, og du vil få to nye skade­hændelser som følge af uheld til brug i den næste 12-måneders periode, forudsat at din AppleCare+ stadig dækker. Erstatningsudstyr leveret af Apple som en del af reparations- eller udskiftningsservicen kan være nyt eller have samme kvalitet som nyt udstyr med hensyn til ydeevne og stabilitet. Se alle betingelserne på apple.com/dk/legal/sales-support/applecare/applecareplus/dk.


507

9
16. august 2021 @ 20:02
Kaptajn

Det er et Apple magi keyboard originalt. Så umiddelbart kan det godt dække? 


2709

341
PallMei (Skribent)
16. august 2021 @ 20:07
Bit kongen
Flemming Larsen skrev:

Det er et Apple magi keyboard originalt. Så umiddelbart kan det godt dække? 

Måske, Måske ikke. I paragraf 1.14 skriver de:

Det Forsikrede udstyr skal være købt eller leaset som nyt fra Apple
eller en Apple-autoriseret forhandler maks. tres (60) dage før købsdatoen for
denne Police.

Om den betingelse indbefatter "ipad-inputenhed" ved jeg ikke.

507

9
16. august 2021 @ 21:03
Kaptajn

Jeg bliver nok nødt til, at ringe til dem.


955

9
19. august 2021 @ 20:10
Veteran

Man må klart forvente at det naturligvis ikke gælder gammelt udstyr, der tilfældigvis benyttes med den nye iPad 

Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside