xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)
macnyt  /  forum  /  emne
Nogle med erfaringer med iPad 2020?
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)


173

4
04. juli 2021 @ 11:21
Novice

Hey

Jeg kigger lidt på iPad 2020. Den der kom sidste år til september og er på 10,2 tommer. Jeg har prøvet den ganske kort i Elgigantos, men det er jo ikke en fair test. 

Planen er den skal bruges til sønnike, som starter i 0. Klasse efter sommerferien. Det er både til spil og surf og YouTube. Når han så sover, så bruger jeg den nok som sofa-surfer og til nogle hurtige billederedigeringer i Adobe Lightroom.

Jeg har set på YouTube at den er ret kraftfuld, men A12 Bionic, men det er samme chip der sidder i min iPhone Xs Max og den er jeg ikke vitterlig imponeret over rent hastighedsmæssigt længere, så ved ikke om de bare snakker for at score views på YouTube. Kunne være fint med nogle un-biased ord herinde.

Den koster jo kun 2.700 kr. for 32GB og det er rigeligt, men hvis den er langsom osv. så hellere give lidt mere for en iPad Pro 11” eller iPad Air (den nye). 

  4
3
  694

927

49
04. juli 2021 @ 13:56
Veteran

32 GB er ikke rigeligt, hvis han skal spille og have billeder og videoer liggende på den, fordi det tager meget plads end man skulle tro. Der går også en ordentlig luns til iPadOS og cache filer. Og når der så skal opdateres iPadOS så er man nød til at slette apps eller videoer for at få lov at opdatere.

Erfaring: Min 11-årige datter har en 32 GB og punker den max. Hun får en ny og større i fødselsdagsgave, og familien får så hendes i bytte og vil bruge den som “couch-surfer”. Hendes profil vil blive slettet og vi vil ikke aktivere iCloud Foto sync.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

173

4
04. juli 2021 @ 18:45
Novice

Skal vi lade mig om at bestemme om 32GB er rigeligt til vores forbrug? Typisk idiotisk kommentar.

Kan du ikke svare på mit spørgsmål, så lad være. 


128

3
05. juli 2021 @ 08:13
Novice

- og spørgsmålet var?


1641

24
05. juli 2021 @ 09:28
Stormogul
SE0Master skrev:

Skal vi lade mig om at bestemme om 32GB er rigeligt til vores forbrug? Typisk idiotisk kommentar.

Kan du ikke svare på mit spørgsmål, så lad være. 

Og hvad er det så lige du spørger om...??    Det er helt korrekt at 32Gb er for lidt, til det brug du beskriver... Så benyt venligst en ordentlig tone...!!


Once you go Mac - You'll never go back..!