xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Elgiganten kundeservice til UG+
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


1663

46
15. juni 2021 @ 20:42
Stormogul

Man høre tit så meget om elgigantens kundeservice og folk der brokker sig, så vil lige dele min lykkelige historie med jer herinde.

Mine elskede Airpods pro skulle til rep, de er 1.5år gamle og godt brugte, den ene gummi dut var gået i stykker, den var simpelthen faldet af det plastik halløj der klikker den på selve den ene pod, nå men jeg køre derud og henvender mig i deres vareudlevering, han kigger på den og siger ja det kan han da godt se men han skal lige spørge en kollega. da han kommer tilbage siger han at de ophæver købet og jeg får mine penge retur, så kan jeg selv vælge om jeg vil købe nogen nye, jamen fedt tænker jeg og han går i gang med at ordne det it mæssige. skal lige siges jeg gav 2200kr for dem i sin tid og nu står de til 1800kr men hey hvis jeg bare kan "købe" et par ny, så er det jo lige meget, men da jeg går op til kasse og siger jeg skal købe nogen nye Airpods pro og der ligger noget fra ham der tog i mod mine gamle, ja så siger hun om jeg vil have de 400kr der er tilovers over på mit kort, jeg tænker hmmm det var lige godt vildt, jeg får nye Airpods pro og 400kr efter 1.5 år. det syntes jeg sku er kanon kundeservice og fortjener omtale, men har nu altid oplevet god kundeservice i elgiganten, hvilket også gør jeg tit handler der. :) 


Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  6
0
  684

4593

394
16. juni 2021 @ 09:43
FPU

Dejlig historie, for selvom det er vigtigt at blive advaret mod dårlig kundeservice i bestemte butikskæder eller enkelte forretninger, så man kan undgå bøvl, er det lige så vigtigt at få de gode historier frem, så fremtidige køb kan kanaliseres i den rigtige retning.

Jeg synes, at det er ekstra flot, at de tilbød differencen som "rigtige penge" i stedet for at nøjes med at tilbyde dig et tilgodebevis, så restbeløbet ikke kunne forlade Elgiganten. Ekstra point for det.


4593

394
16. juni 2021 @ 09:43
FPU

Dejlig historie, for selvom det er vigtigt at blive advaret mod dårlig kundeservice i bestemte butikskæder eller enkelte forretninger, så man kan undgå bøvl, er det lige så vigtigt at få de gode historier frem, så fremtidige køb kan kanaliseres i den rigtige retning.

Jeg synes, at det er ekstra flot, at de tilbød differencen som "rigtige penge" i stedet for at nøjes med at tilbyde dig et tilgodebevis, så restbeløbet ikke kunne forlade Elgiganten. Ekstra point for det.


244

0
16. juni 2021 @ 12:22
Juniormedlem

Det er da en flot service!


Jeg havde også en god oplevelse med dem i Hillerød. 

Min kones standard AirPods var defekte. Vi kom ind og fik samme besked. Der var dog ikke nogen prisforskel.

For at kunne tage dem retur skulle han dog have kablet med der fuldte med. Vi fik derfor lov til at gå ind og hente de nye. Åbne dem op og give ham det nye kabel da jeg alligevel har alt for mange af dem der hjemme.

Flink betjening og effektivt.


4593

394
16. juni 2021 @ 13:34
FPU

Lige et øjeblik. Jeg ser først nu, at mit indlæg er i stereo. Mit pegefelt er i orden, og jeg dobbeltklikkede ikke på send-knappen, så det er lidt mystisk.


1663

46
17. juni 2021 @ 21:46
Stormogul

ja man høre mest de dårlige oplevelser, så derfor jeg ville dele min, har også lavet en trustpilot på det. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1275

36
18. juni 2021 @ 08:31
Stormogul

Dejligt med deling af god kundeservice - min erfaring er, at det oftest er pga en særligt serviceminded medarbejder fremfor en forretningspolitik.

Eget eksempel er det bytte jeg fik fra Topdanmark af en lidt over 4 år gammel MBP, som havde fået repareret tastatur 2 gange (på Apple's regning) - og i januar fik skiftet skærm inden for de 4 år min tillægsforsikring for elektronik dækker. Den udløb i april - og i begyndelsen af juni gik skærmen igen. Jeg kunne have brugt mig af Greenminds garanti på reparationen, men synes, at en computer skal kunne holde længere, og henvendte mig derfor til flere:

Power, hvor den var købt, ville ikke have noget med sagen at gøre.

Apple henviste til at Topdanmark havde brugt uautoriseret værksted (Greenmind) og ville derfor ikke erstatte.

Topdanmark derimod - den gode medarbejder lyttede til min historie, fandt en tilsvarende (MBP 2018) hos Humac, overførte beløbet, hvorefter jeg bestilte og betalte. Sidder nu med en "ny" MBP, lidt hurtigere og med større SSD. 🥳😊

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989