xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
15-06-2021: Kort serviceafbrydelse
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)


1900

183
PowerPalle (Administrator)
15. juni 2021 @ 17:07
Stormogul

Macnyt havde i dag en kort ikke planlagt serviceafbrydelse grundet eksterne omstændigheder.

Dont try that again boys, ...   

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  4
0
  631

4593

394
16. juni 2021 @ 09:55
FPU

Ja, det var altså lidt mystisk i går formiddag.

Først kunne jeg slet ikke komme ind med Safari (som er permanent logget ind via cookien), så jeg lavede lige noget andet og prøvede så senere.

Denne gang kunne jeg komme ind og se, at der var en enkelt ny tråd (men jeg husker ikke overskriften), men når jeg klikkede på den, loadede den blot en tom side. Headers, etc. var der, men der var ingen overskrift eller tekst.

Jeg prøvede så med Firefox, der som udgangspunkt ikke er logget ind, for at teste, om det var login-problemer, og her kommer det mystiske så ind, for selvom jeg ikke kunne loade artiklen, kunne jeg se ude til højre på forumforsiden, at antallet af svar ud for den nye tråd var minus 1. Det er så en ny måde at komme med et negativt svar på. :o)

Nu er den tråd så helt forsvundet, for jeg genkender alle overskrifterne påde gamle tråde, som ligger før servicemeddelelsen.


2268

156
16. juni 2021 @ 10:19
ASCII jonglør

Præcis beskrevet, oplevede det samme - og det var undertegnede, der oprettede tråden. Forstod intet af hvad det skete med den. Den bestod af en overskrift, et emnevalg (Sikkerhed - sjovt nok) og i selve indlægsfeltet blot en enkelt linie efterfulgt af et link til YouTube - og det afsluttende klik for oprettelse.

Hvad der derefter skete vil jeg således hævde fuld ansvarsfrihed for - juridisk, moralsk, praktiskt.

Jeg kan dog, for at du, Powerpalle, kan få mulighed for at finde ud af hvad det gik galt, prøve igen med samme tekster og link - men det er, så vidt jeg kan læse, ikke ønskeligt   - så vi lader den ligge.


MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1900

183
PowerPalle (Administrator)
16. juni 2021 @ 19:19
Stormogul

Det var ingen af jer der forårsagede hændelsen. Der var et mindre angreb på serveren som jeg har afværgret. 

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

2268

156
16. juni 2021 @ 19:33
ASCII jonglør

God serv! - og pokkers da, for der røg mit Claim to Fame   


MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”